Sajnos beigazolódott, amitől mindenki tartott az eltűnt pilisi lányról

Ez a vélemény – melyben a szakértő már nem kizárja, hogy Nikolett nincs köztünk – különösen súlyos megítélés. A közvélemény, a közösségi média és a helyiek fokozott figyelemmel követik az eseményeket, miközben a család mérhetetlen fájdalmát és reményvesztését is látni lehet a háttérben.
A rendőrség ugyan nem mondta ki hivatalosan, hogy felhagytak volna a kereséssel, de a hangsúly áttevődött a nyomozásra, az adatok kiértékelésére.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A teljesítménynövekedés ellenére a Symbioz full hybrid gazdaságosabb elődjénél, a WLTP vegyes ciklus szerint állítólag 65,7 mpg-t fogyaszt. A valós világban tesztautónk átlagosan lenyűgöző 64,2 mpg-t fogyasztott, ami rendkívül versenyképes a kategóriájában, és körülbelül 800 kilométeres valós hatótávolságot biztosít.

Természetesen, mivel teljes hibrid, ez az a fajta kompakt családi autó, amely valószínűleg különösen hatékonynak bizonyul a városban, ahol a fogyasztása elérheti a 70 mpg-t. Ez egy 4,4 méter hosszú crossover, amely a Renault CMF-B szupermini platformjára (ugyanazra, amelyet a Clio és a Captur is használ ) épül mechanikai alapként. Profiljában csak mérsékelten magas, tetőmagasságát körülbelül 1,6 méteren tartották, hogy biztosítsák az ésszerű frontfelületet és a jó aerodinamikai hatékonyságot.

Meglehetősen germán, élesen megrajzolt „technikai” jelleg érződik a stílusában. Bizonyos szögekből nézve szinte egy 2025-re újratervezett Volkswagen Golf Plus is lehetne. Számunkra ez inkább a Renault filozófiai elmozdulását jellemzi a tömegautó-piac középútja felé – a hangsúlyt a minőségre, a racionalitásra, a digitális technológiára és a letisztult, bár hagyományos dizájnra helyezték. A szériafelszereltségként kínált 12,3 hüvelykes infotainment rendszer túlnyomórészt érintőképernyős. Az, hogy indításkor jelentős időbe telik a betöltés, első jel arra, hogy a válaszideje nem lesz kiemelkedő. A fő navigációs lista menüstruktúrája a képernyő bal oldalán jelenik meg, így jobbkormányos autóban nehezebb elérni.

A képernyő jobb széléről elérhető egy kihúzható menü a légkondicionáló vezérlőihez; a felső szélről pedig egy másik, választható gyorsbillentyűkkel, beleértve a vezetési mód opcióit is. De egyik sem jelenik meg első húzásra, és egyik sem teszi olyan egyszerűvé a kisebb beállításokat, amennyire lehetne.

A KGM TomTom navigációt és vezeték nélküli telefontöltőt kínál a felsőbb kategóriás K40 specifikációjú autókban, de egyik sem éri meg a frissítést. A navigáció lassan töltődik be és kissé makacsul programozható, a töltő pedig többnyire értelmetlen, mivel a csak vezetékes okostelefon-tükrözés azt jelenti, hogy valószínűleg úgyis csatlakoztatni kell a készüléket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük