Sajnos igaz! 2025-ben ennyi pénzt vonnak le a nyugdíjból!

Andirkó Balázs István munkajogász világosan elmagyarázta, hogy a hatályos jogszabályok alapján a helyzetet a végrehajtási törvény 67. §-a szabályozza. Eszerint a különböző típusú nyugdíjakból – így például az öregségi ellátásból, korhatár előtti juttatásból vagy szolgálati járandóságból – maximum a nyugdíj egyharmadát lehet levonni. Tehát az olvasó esetében ez körülbelül 58 ezer forintot jelentene.
VAN KIVÉTEL! MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2024-es Kia Sorento néhány figyelemre méltó változást hozott, amelyek növelik a funkcionalitást és a dizájnt. A Kia képes volt integrálni a hibrid és plug-in hibrid (PHEV) komponenseket anélkül, hogy elvesztette volna a mechanikai négykerék-meghajtást és a hétszemélyes kabint, ami jelentős teljesítmény, különösen azért, mert a harmadik sor ülésének helye gyakran versenyez a hibrid akkumulátorokkal. A hibrid verzióban az akkumulátor a kabin padlója alatt helyezkedik el, 1,5 kWh kapacitással a teljes hibrid változatban és 13,8 kWh-val a PHEV-ben.
A teljes méretek tekintetében a Sorento enyhén megnövekedett a hosszabb tengelytávval, amely előrébb helyezi az első tengelyt, hogy hangsúlyosabb és prémium megjelenést biztosítson. A Sorento méretei a közepes és a nagy SUV-k között helyezkednek el, hossza 4810 mm, magassága 1695 mm, és szélessége 1900 mm (tükrök nélkül), ami közel áll a Land Rover Discovery méreteihez.

Az elérhető motorválaszték tartalmaz egy 199 lóerős 2,2 literes dízelmotort és egy 1,6 literes turbós benzin-hibridet. A hibrid változatok 59 lóerős elektromos motort tartalmaznak a teljes hibridben (226 lóerő összteljesítmény) és 90 lóerős elektromos motort a PHEV-ben (261 lóerő összteljesítmény). Mindkét hibrid verzió hatfokozatú nyomatékváltós automata sebességváltót használ, míg a dízel egy nyolcfokozatú duálkuplungos automata váltót kapott.
A Sorento felfüggesztése független rendszer, és az hátsó hidraulikus önszintezés stabilabb vontatást biztosít, kivéve az alapmodell esetében. Az áramköri hasmagasság viszonylag mérsékelt, 185 mm, ami kevesebb, mint amit néhány rivális kínál, bár az X-Line változatok, amelyek más piacokon elérhetők, jobb terepképességgel rendelkeznek. A vonókapacitás a dízel verzióban 2500 kg, de sokkal alacsonyabb a hibrid esetén (1110 kg) és a PHEV-nél (1010 kg).
A dizájn szempontjából a Sorento a 2024-es facelift során frissült, hogy jobban illeszkedjen a Kia jelenlegi dizájn nyelvezetéhez, amely először az EV9-en jelent meg. A frissítések közé tartoznak az egyenesebb LED fényszórók, a felújított lökhárító, új kipufogó díszítések, valamint egy új alumínium keréktárcsa választék és három új színváltozat. Ezek a változások, amelyek célja a műszaki és prémium megjelenés fokozása, jól fogadták, és tiszta, kifinomult dizájnt adnak a Sorentónak, amely német prémium autók érzését kelti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük