Sajnos megtörtént az elkerülhetetlen Reviczky Gáborral!

Csalók csaptak le a Kossuth-díjas művészre. Reviczky Gábor maga mesélte el egy videóüzenetben, hogy internetes b*nözők célpontjává vált. A színészt – saját bevallása szerint – több millió forinttal k*rosították meg, miután rászedték egy online cs/\lás során. Őszintén vallott az esetről, hangsúlyozva: most nem színészként, hanem egy átvert emberként szólal meg, hogy másokat is figyelmeztessen.
EZT ÜZENI Reviczky Gábor:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Minden Renault Clio RS modell kizárólag duálkuplungos automata váltóval érhető el – kézi váltós változatot nem kínálnak. A Clio RS ugyanazt az 1,6 literes turbómotort kapta, mint a Nissan Juke Nismo RS. A 197 lóerős teljesítmény alsó fordulatszámon élénk és harapós viselkedést biztosít, azonban ahogy a fordulatszám nő, az erőleadás fojtottá, tompává válik. Ezen az érzésen a süvítő kipufogóhang és a kissé lassan reagáló váltó sem javít.
Ha felváltáshoz meghúzod a kormány mögötti váltófület, a Clio rövid szünetet tart, mielőtt ténylegesen fokozatot váltana – még Race üzemmódban is, ahol gyorsabbak ugyan a váltások, de még ekkor sem nevezhetők villámgyorsnak. A váltófülek hosszú útja pedig azt eredményezi, hogy sokszor nem is vagy biztos benne, hogy a váltási parancsot érzékelte az autó.

Ennek ellenére a Clio RS 0–100 km/h gyorsulása mindössze 6,9 másodperc, ami a Renault által alkalmazott launch control rendszernek köszönhető – ez az indítási segédrendszer automatikusan optimalizálja a motor fordulatszámát a lehető legjobb rajthoz. A rajteljesítmény lenyűgöző, de a motor nem igazán erős középtartományban, így a rugalmassági gyorsulás már nem ennyire meggyőző.
Az RS modellek egyik különlegessége, hogy – szemben a gyengébb Clio kivitelekkel – teljesen kikapcsolható a menetstabilizáló rendszer, így a pályán is ki lehet aknázni a sportos futómű képességeit. Létezik egy Trophy változat is, amely még sportosabb: alacsonyabb rugózás, nagyobb kerekek és 20 lóerővel több teljesítmény jellemzi. A végeredmény egy rendkívül tapadós autó, amely gyors kanyarokban is jól tartja magát, de ha átléped a határokat, a Clio nem olyan kiszámítható vagy közvetlen visszajelzésű, mint például a Ford Fiesta ST. A Trophy kivitel is a duálkuplungos automata váltót használja.
A Clio RS inkább a precíz és visszafogott vezetési stílust jutalmazza – a jól súlyozott kormánnyal pontosan helyezhető az autó, és ebben rejlik a modell erőssége. Teljesítménye kétségtelenül figyelemre méltó, de összességében nem tudja felvenni a versenyt a Fiesta ST kiegyensúlyozottságával, sem közúton, sem versenypályán. A futómű jól egyensúlyozik a sportos vezethetőség és a kényelem között, de nagyobb kátyúk esetén a karosszéria kemény ütéseket és zörejeket közvetít az utastérbe.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük