Sajnos megtörtént az elkerülhetetlen Reviczky Gáborral!

Nyomatékos üzenet: „Ne dőljön be senki!” Reviczky drámai figyelmeztetést intézett mindenkihez: sem telefonon, sem online felületen ne adjanak meg banki adatokat senkinek, bármennyire meggyőzőnek tűnik is a másik fél. A rendőrség is osztotta a színész videóját, hangsúlyozva: az online csalók profik, de a tudatosság és az óvatosság életmentő lehet. Ne engedjük, hogy újabb áldozatok szülessenek!

VIA kiskegyed

Ez is érdekelhet:

A Clio RS csak egyféle motorral érhető el, de kétféle teljesítményszint közül választhatnak a vásárlók. A 1,6 literes turbómotor kizárólag egy dupla kuplungos automata sebességváltóval párosul – kézi váltós opció nincs.
Az alapmodell 197 lóerőt és 260 Nm nyomatékot kínál, míg a Clio Trophy változat ezekhez képest 217 lóerőt és 280 Nm-t tud felmutatni. A drágább Trophy modell ezzel tizedmásodperccel gyorsabb 0–100 km/h-s gyorsulásban.
Bár az automata váltó nem olyan takarékos, mint amit a Renault sugall, a Clio RS ettől függetlenül jó ár-érték arányú választás lehet céges autóként.
A valóságban a Clio RS nem a leggazdaságosabb forró ferdehátú. Vegyes használat mellett a teszt során 8,7 l/100 km-es fogyasztást (27 mpg) mértünk, messze elmaradva a Renault által hirdetett 4,9 l/100 km-es (47,9 mpg) értéktől. Összehasonlításképp: a Peugeot szerint a kézi váltós 208 GTi akár 4,5 l/100 km-t (52,3 mpg) is tud.

A Clio 133 g/km-es CO₂-kibocsátása azonban viszonylag jó céges használatra, mivel ezzel a 25%-os juttatási adókulcs (Benefit in Kind, BiK) alá esik.
A belépő szintű Clio RS a 27-es biztosítási csoportba tartozik, míg a Trophy változat a 28-asba. Ez kedvezőbb a versenytársakhoz képest – például a Peugeot 208 GTi a 33-as csoportban van.
Annak ellenére, hogy sokan kritizálják a Clio RS automata váltóját, minden változat várhatóan legalább 46%-os értéktartással rendelkezik három év és 96 000 kilométer után. Az alacsonyabb árú alapverzió kevesebb veszteséget jelent, de a különbség nem jelentős. Ez jóval jobb, mint például a Peugeot 208 GTi, amely csak kb. 31%-ot tart meg az értékéből.
A Clio RS ötajtós kialakítása nem túl sportos, de több apró részlet segít megkülönböztetni az alapváltozatoktól. A formaterv minden szögből erőt sugall: mély első lökhárító, RS embléma, F1-stílusú első díszbetét, dupla kipufogóvég, hátsó diffúzor és spoilerek gondoskodnak a sportos külsőről. Alapból 17 colos felnik járnak hozzá, de elérhetők 18 colos fényes feketék is, sőt, különleges „Liquid Yellow” sárga fényezés is rendelhető kb. 1 300 fontért.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük