A hírek hamar tovább terjedtek, és fájdalmas részletek kerültek napvilágra. A szerencsétlenséget senki sem élte túl — az egész utazóközösség odaveszett.
Az ország vezetői is megszólaltak, részvétüket fejezték ki, és hangsúlyozták, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy a gyászoló családok ne maradjanak magukra.
Sajnos ŐK is rajta voltak a repülőgépen, most következik a legsúlyosabb rész:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Míg a legtöbb elektromos jármű hatalmas súlyú a hatalmas akkumulátorcsomagok miatt, a Spring 26,8 kWh-s használható akkumulátorkapacitása alig több, mint néhány plug-in hibrid autóé . Azonban ez a viszonylag kompakt akkumulátor egy olyan kis autóban, mint a Dacia, a súlyt a legtöbb benzinmotoros városi autóéval megegyező szinten tartja; hivatalosan mindössze 984 kg-ra billenti a mérleget. Mint mindig, bármilyen könnyű autónál is legyen, ez nagy előnyökkel jár a hatékonyság terén.
Az elektromos autók „halálig lemerülése” hatótávolság-tesztje során a Dacia Spring 175 km-t (177,5 km) tudott megtenni egy teljes feltöltéssel, mielőtt lemerült volna. Ezzel ez volt az első autó, amely „meghalt”, mielőtt elérte volna úti célját, de ez várható volt az akkumulátor viszonylag apró mérete miatt.
Méretét, célját és hatótávolságát tekintve a Spring azoknak a vásárlóknak a legmegfelelőbb, akik otthon is tudnak utántöltődni, így az a tény, hogy a gyorstöltési sebessége mindössze 30 kW, nem nagy probléma. A hirdetett sebességet mindig elérte, amikor gyorstöltőt használtunk, és hivatalosan a 20-80 százalékos feltöltés 45 percet vesz igénybe. A belső tárolóhely nem szűkös, a Dacia állítása szerint akár 32,7 liternyi tárolórekesz és rekesz található. A nagy ajtórekeszek belseje fehér, így a tárgyak könnyebben megtalálhatók, még sötétben is. Másutt található egy polc a kesztyűtartó felett, és egy nyitott terület közvetlenül a sebességváltó kar előtt, ami ideális egy okostelefon számára.
Ez nem egy nagy autó, ami azt jelenti, hogy a hátsó üléseknél a hely meglehetősen korlátozott. A térdtér azonban csak éppenhogy elmarad a kompakt SUV-okban, például a Jeep Avengerben találhatótól ; a fejtér szűkebb, annak ellenére, hogy az ülés támlája egy kicsit túl közel van a padlóhoz.
Csak négy ülés van, így a keskenyebb utastér nem jelent akkora problémát. A Leapmotor T03 és a Hyundai Inster mégis több helyet kínál hátul.
