Sallai Nóra hatalmas drámája!

Tegnapi TTOK-on volt róla szó hogy sajnos Nóra örökre végz/tt az életével hiszen Nóra szeptemberben élete legnagyobb tragédiáját élte át. A játszótérről indult haza kisfiával Bende néhány nappal később beleh/lt a sérüléseibe. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Inster vezetése nem túl dinamikus vagy fürge, ami fontos kérdést vet fel a kis elektromos autókkal kapcsolatban.

A kis benzines autók vezetési élményének nagy része a könnyedségükből ered. Emellett több interakció is van, mivel a legtöbb kézi váltóval van felszerelve.

Az Inster akkumulátora és az egysebességes váltója ezt a könnyedséget nagyrészt kiküszöböli, így nincs valódi emlékezetes karaktere.

A 49 kWh-s akkumulátor (229 mérföldes hatótávolsággal) ára £25,055-ra emeli a költséget.

£1700-ért választható a legmagasabb felszereltségű 02 trim, amely fűtött üléseket és fűtött kormánykereket ad hozzá.

Vagy £28,775-ért a Cross trim egy 4×4-es stílusú átalakítást kínál az Insternek. Az alapmodell Inster jóval £8500-cal drágább, mint az enyhén rövidebb Dacia Spring, de a Hyundai sokkal kifinomultabb, jobb felszereltséggel rendelkezik és nagyobb hatótávolságot kínál.

A Renault 5 a legnagyobb kihívó, mivel az árak majdnem azonosak a rövid és hosszú hatótávolságú verziók között, miközben stílusban is kiemelkedő, és mégis egy kis autóról van szó, prémium érzéssel. Örömteli, hogy az Inster versenyképesen hatékony: kiterjedt tesztelés során autónk rendszeresen hozta az hivatalos gazdaságos üzemanyag-fogyasztási adatot, 4.1 mpkWh-t.

Az Inster csúcs töltési sebessége akár 85 kW is lehet, ami azt jelenti, hogy egy 10-80%-os töltés körülbelül 30 percet vesz igénybe.

Bár fejlett technológiával rendelkezik, külseje sokkal bájosabb. Ez egy elektromos autó, de a kicsi méretek itt nem jelentik a kis hatótávolságot: nagy akkumulátorral akár 229 mérföldet is képes megtenni egy töltéssel.

A Hyundai azt állítja, hogy az Inster nem kapcsolódik szorosan sem az A-, sem a B-szegmenshez, mivel úgy tervezték, hogy mindkettő közepén helyezkedjen el.

Ez tehát egy érdekes és meglehetősen más megközelítés, mint amit megszoktunk: egy kisautó kívülről, de olyan felszereltséggel és árazással, ami nagyobb autóra utal.

Az ilyen típusú autók sikeresek abban, hogy kis méretük ellenére prémium áron kínálják magukat, és az emlékek között ott van a Honda E is. Mégis, minden olyan autó megőrzése, amely kisebb méretű, üdvözlendő, különösen ha olyan egyedi pozicionálással rendelkezik, mint az Inster.

A Hyundai legkisebb elektromos autójával először tavaly novemberben találkoztunk szülőhazájában, Dél-Koreában. Most pedig jobb oldali kormányos változatban próbáltuk ki, hogy hogyan viszonyul a Citroën ë-C3-hoz, Renault 5-höz és más versenytársakhoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük