Természetesen az idő valamilyen szinte begyógyítja majd a lelki sebeket! De örökre ott marad a nyoma így ezért is mondták a rajongók hogy Nóra örökre végz/tt az életével! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / TTOK / EZT
Ez is érdekelhet:
Bár első ránézésre úgy tűnhet, hogy az új modell egy letisztultabb változata a régebbinek, ha közelebb kerülünk, észrevehetjük, hogy a szárny továbbra is hatalmas. Bár a Type R már „felnőtt”, még mindig megőrzi a maga kis „mullet” stílusát.
Az új generációs Type R az 11. generációs Civicre épül, melynek platformja az előző modell „optimalizált” változata.
Azonban a tengelytáv 35 mm-rel hosszabb, és a nyomtáv is 15 mm-rel szélesebb, mivel a Honda szélesebb és alacsonyabb testtartást kívánt elérni.
A karosszéria módosításai 15%-kal növelik a statikus torziós merevséget, de Honda szerint ez csak fél történet. Az autó ugyanis a korábbiakhoz képest majdnem négyszer annyi ragasztót használ a csatlakozásoknál, ami sokkal nagyobb helyi merevséget eredményez, bár ezt nehéz százalékban kifejezni.
Most 325 lóerőt ad le 6500 rpm-en és 310 lb-ft nyomatékot már 2200 rpm-en (korábban 316 lóerőt és 295 lb-ft nyomatékot).
Ez továbbra is egy hatfokozatú manuális váltón keresztül megy, de most újra lett tervezve a váltókar, hogy csökkentse annak oldalsó hajlását, különösen a második és első fokozat közötti visszaváltáskor, hogy a már eddig is nagyon jó precízebb legyen. Ezen kívül egy mechanikus sperrdiffúzor is helyet kapott.
325 lóerőt csak az első kerekekre juttatni már komoly kihívás, ezért a felfüggesztés megtartotta a dupla tengelyű strutot, hogy csökkentse a kerék középpontja és a kormánycsapágy közötti távolságot, így csökkentve a nyomaték kormányzási hajlamot. A hátsó felfüggesztés egy többkapcsolatos rendszer, és adaptív lengéscsillapítók találhatók rajta. Ezek alapján ez továbbra is egy analóg, régi iskola hot hatch, de már ott tartunk, hogy az iskola utolsó napjai közelednek. Itt az idő, hogy új dolgokat hozzunk be.
Másrészt a karosszéria merevségének növekedése azt jelenti, hogy a felfüggesztés most gyakrabban végezheti el a dolgát, így a Honda képes olyan autót kínálni, ami jobban alkalmazkodik az úthoz. A korábbi autó merev volt, hogy megadja a Honda által kívánt precizitást; itt a belső merevség már ezt nagy részben biztosítja, így lehetőség nyílik a lágyabb beállításra.