Lánykérés zajlott a vendégek szeme láttára, melyben A Konyhafőnök egykori zsűritagja is szerepet vállalt. A sztárséf már számos ilyen a/ció/an vett részt, de ez különösen emlékezetes maradt számára.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Smart Car platform lehetővé teszi mind a benzin-, mind pedig az elektromos hajtásláncok felszerelését (a benzinmotoros változat a C3 Aircross néven ismert).
Jelenleg egyetlen elektromos hajtáslánc áll rendelkezésre, amely egy 111 lóerős motort tartalmaz az első kerekeken, és egy 44 kWh-s lítium-vas-foszfát akkumulátorból nyeri az energiát. A gyártó szerint ez lehetővé teszi 186 mérföld (300 km) megtételét egy töltéssel, ami 17 mérfölddel kevesebb, mint az ë-C3, amellyel azonos rendszert oszt meg.
Egy nagyobb akkumulátor várhatóan az év végén válik elérhetővé, amely a gyártó szerint 250 mérföld feletti hatótávolságot biztosít. Bármelyik változat akár 100 kW-os DC töltővel is újratölthető.
Miközben a városban az ë-C3 Aircross ugyanolyan könnyed vezetési élményt és súlytalan érzést ad, mint a benzinmotoros változat, a sebesség növekedésével az extra tömeg érzékelhetővé válik.
Mivel a C3 Aircross nem sportos célra készült, az extra tömeg nem jelent komoly problémát. Sőt, az elektromos változat kissé stabilabbnak tűnik.
A regeneratív fékezés közepes erősségre van állítva, ami kellemesen könnyen megszokható, és lehetővé teszi, hogy a legtöbb fékezés a fékpedál érintése nélkül történjen. Sajnos csak egy vezetési mód érhető el, így nem állítható a regeneratív fékezés szintje, és az egypedálos vezetés nem elérhető.
További kritika, hogy az elektromos hajtáslánc teljesítmény-kiszolgálása kicsit lassú, nem olyan azonnali válaszreakcióval, mint más elektromos járműveknél, például a Vauxhall Corsa Electric Stellantis testvérmodelljénél.