Sárközi Ákos éttermében történt!

Egy vendég látványosan re/lam/lni kezdett a felszolgált étel miatt, ami felkeltette a körülötte lévők figyelmét. A séf gyorsan közbelépett, próbálva csi/ít/ni a kedé/yeket, de mint később kiderült, az egész jelenet csupán sz/njá/ék volt. Az egész a/ci/ célja pedig nem más volt, mint egy különleges lá/yké/és, amit gondosan előre megterveztek.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A Citroën Advanced Comfort ülései, akárcsak az kisebb ë-C3-ban és azok benzinmotoros megfelelőiben, kiváló oldaltámasztást és kényelmet biztosítanak hosszú utakon. Azonban még a legfelső felszereltségnél is hiányzik az utasülés magasságállítása.

A Citroën a kényelmes futóművet helyezte előtérbe, és az Aircross ezt tükrözi. A hidraulikus ütéscsillapítók biztosítják a sima haladást, bár a rendszer hatékonysága a durva utakon kérdéses. A lágy felfüggesztés viszont jelentős karosszéria-dőlést eredményez.

Az új, kisebb és enyhén szögletes kormánykerék, bár kellemes fogású, visszajelzés nélküli. A súlya alkalmas városi vezetéshez, de magasabb sebességnél az, hogy hajlamos visszaállni a középpozícióba, problémás lehet, és megnehezíti a pontos kormányzást, különösen autópályás előzéskor.

A Plus felszereltséggel £22,990-tól kezdődő új ë-C3 Aircross az egyik legolcsóbb elektromos SUV a szegmensen belül. Ez körülbelül £7000-el olcsóbb, mint a konkurens Ford Puma Gen-E, és £4000-el olcsóbb, mint a kisebb MG 4, bár kevesebb elektromos hatótávolságot kínál, mint ezek a modellek.

£24,990-ért a Max felszereltségre is válthatsz, amely tartalmaz beépített navigációt, fűthető üléseket, DAB rádiót és vezeték nélküli töltést.

Jelenleg csak egy elektromos hajtáslánc érhető el, 44 kWh-s akkumulátorral. Egy nagyobb akkumulátor várhatóan az év végén válik elérhetővé, amely több mint 250 mérföldes (400 km) hatótávolságot biztosít.

Az ë-C3 Aircross teljesen megegyezik a C3 Aircrossszal, amelyet a Citroën teljesen újratervezett a második generációjára. A formatervezési vezető, Pierre Leclercq szerint az új ë-C3 Aircross egy „tiszta lapról” készült dizájn, amely friss perspektívát hoz a piacra. A Citroën arra számít, hogy sok vásárlót vonz majd más márkákból.

Lényegében egy magasabb változata az ë-C3-nak, az ë-C3 Aircross számos vonzó formatervezési elemet oszt meg, például az osztott fényszórókat, a szögletes orrformát és a formázott oldalpaneleket. A fő különbség az, hogy az autó alján, a rendszámtábla alatt további kontrasztos műanyag borítás található.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük