Deák Dániel drónfelvétellel leplezte le, hogy alig néhányan voltak kíváncsiak Magyar Péterre Kötcsén, amikor színpadra állt. A XXI. Század Intézet elemzője szerint a Tisza Párt igyekszik eltitkolni, mekkora a valós támogatottságuk, ugyanúgy, ahogy adóterveiket is rejtegetik. A képek egyértelműen cáfolják Magyar Péter nagygyűlésről szóló narratíváját.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A CR-V regeneratív fékrendszere is külön figyelmet érdemel, mivel ez eltér több más hibrid autó megoldásaitól. A rendszer lehetőséget ad arra, hogy a vezető a kormány mögötti váltófülekkel szabályozza, milyen mértékben lassuljon az autó, amikor levesszük a lábunkat a gázpedálról. Ez a funkció nem olyan erős, mint például a Nissan „e-Pedal” rendszerében, ahol gyakorlatilag egy pedállal lehet gyorsítani és lassítani is, de még így is hasznos: például egy körforgalomhoz közeledve, vagy araszoló forgalomban jól használható arra, hogy anélkül lassítsunk, hogy ténylegesen fékezni kellene. Ráadásul közben visszanyerhetünk némi energiát is, amit az autó visszatölt az akkumulátorba, ez pedig javítja az üzemanyag-fogyasztást hosszú távon.
A hagyományos fékek maguk is hatékonyak, azaz kellően erősek, és a fékpedál érzete is megbízható és jól adagolható. Ez azért különösen fontos, mert így könnyen lehet vele simán és fokozatosan megállni, ami nemcsak a komfort, hanem a biztonság szempontjából is fontos szempont. Összességében tehát a Honda CR-V hibrid változatai egy jól átgondolt, modern technológiát kínálnak, amellyel kellemes és hatékony vezetési élményt lehet elérni – legyen szó akár városi, akár országúti közlekedésről.
Ez az érték rendkívül kecsegtető, azonban a valóságban csak akkor érhető el, ha nagyon gyakran töltjük fel az akkumulátort, és a belső égésű motort csupán ritkán, szükség esetén használjuk. Magyarul, a papíron ígért takarékosság csak akkor működik, ha az autót főként elektromos módban használjuk, vagyis ha minden nap feltöltjük, és rövidebb távokat teszünk meg. Tapasztalataink szerint azonban a plug-in hibrideknél ritkán sikerül a valóságban elérni azt, amit a gyártó az adatlapra ír. Ennek oka például az, hogy sok felhasználó elfelejti vagy egyszerűen nem tudja rendszeresen tölteni az autót, vagy gyakran hosszabb utakat tesz meg, ahol az elektromos hatótáv már nem elegendő.