Sírva jelentette be Demcsák Zsuzsa!

Demcsák Zsuzsa húszéves fia, Benedek idén augusztusban Rotterdamba költözik, hogy megkezdje egyetemi tanulmányait. Az anyai büszkeség hatalmas, de az elengedés fájdalma legalább akkora. A televíziós műsorvezető nyíltan vallott róla: miközben örül fia sikerének, naponta sírva nézi a naptárt, mert minden egyes nap közelebb visz a búcsúhoz.
EZÉRT ÉRZI EKKORA KATASZTRÓFÁNK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az a Smart Car platform, amelyre ez a modell épül, a Stellantis úgynevezett STLA Small architektúrájából származik. Ez a rugalmas alap lehetővé teszi elektromos (EV) és belső égésű (ICE) hajtású modellek gyártását is, és ez képezi majd több új, alacsony költségű Stellantis-modell, például az új Citroën C3 Aircross, a Fiat Grande Panda és mások alapját is.
Persze nem mindegyik lesz olyan formabontó, mint ez a Citroën. A dupla chevronos márka továbbra is a merész dizájnt tartja az egyik legfőbb jellemzőjének, és ennek megfelelően továbbfejlesztette a harmadik generációs C3-ban már megvillantott, crossover ihletésű formavilágot. A robusztus orrkialakítás és a 1577 mm magas tetővonal (összehasonlításképpen: Vauxhall Corsa 1433 mm, Renault Clio 1440 mm, Nissan Juke 1593 mm) egyértelműen azt mutatja, hogy egy kompakt SUV-szerű járműről van szó.

Az eltérő színű tető alapfelszereltség, akárcsak a Citroën logóval ellátott, aerodinamikus tetősínek, amelyek nem csupán dizájnelemek: lehet rájuk rögzíteni például tetőcsomagtartót vagy boxot, amiben akár 75 kg extra rakomány is szállítható.
Mind a hagyományos, mind az elektromos C3 modell egyaránt egy 1,0 literes háromhengeres turbós benzinmotort használ alapként – az elektromos ë-C3 azonban saját piaci szegmensébe tartozik, mint egy viszonylag egyszerű, rövid hatótávú, szerény teljesítményű EV. Villanymotorja 111 lóerőt és 125 Nm nyomatékot ad le, és egy 43,7 kWh kapacitású LFP (lítium-vas-foszfát) akkumulátorból nyeri az energiát.
Elsőre talán nem tűnik soknak, de érdemes megjegyezni, hogy a Mini és a Renault kevesebbet kínál ugyanebben a kategóriában, magasabb áron, például a belépő szintű Cooper és Renault 5 modellek esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük