So-kkoló esemény történt Bényi Ildikó temetésén!

A műsorvezető a Magyar Vöröskereszt jószolgálati nagyköveteként rendszeresen szervezett véradást. A levél első része erre vonatkozott: „Igyekszem ott lenni én és a lányom is, de ha az állapotom nem teszi lehetővé, Fanni mindenképpen ott lesz, mert fontos a személyes jelenlét – írta Ildikó. – Rádöbbentem, hogy valóban milyen nagy szükség van a véradásra. Nemrég nekem is szükségem lett volna egy egységre, de csak nehezen, délutánra sikerült kapnom. Akkor jobban is lettem…”
EZUTÁN JÖTTEK AZ IGAZÁN SZÍVSZORÍTÓ SOROK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2012-es tisztán elektromos Renault Zoe bemutatásával a Renault az egyik első márka volt, amely hiteles elektromos járművet kínált az európai piacon. Az ezt követő években a cég körül csendesebb volt az elektromos mobilitás terén, miközben más gyártók hibrideket, plug-in hibrideket és teljesen elektromos modelleket mutattak be.
Most, hogy a jelenlegi Mégane-t egy teljesen elektromos utód váltja, és az elektromos járművek általánosan egyre nagyobb teret nyernek, a Renault egy plug-in hibrid változatot indított a nemrégiben frissített, kifutó modellemből. Valójában a márka gyorsan átállt a hibrid szkeptikus álláspontról a hibrid híve pozíciójába, miközben E-Tech hibrid és plug-in hibrid változatokat ad a modelljeinek többségéhez.
Az RS Line modell nagy kipufogócsövei nem igényelnek különösebb megfigyelést ahhoz, hogy kiderüljön, hogy teljesen hamisak. Egyetlen lefelé irányuló cső rejtőzik a lökhárító mögött. Az aerodinamikai elem sem csap be senkit.

A Renault ezen felül a hibrid meghatározó védelmezőjévé vált, mivel a cég vezetése nemrégiben az Autocarnak elmondta, hogy az Európai Bizottság 2035-re vonatkozó hibridtiltása túl korai lehet, különösen a piac olcsóbb szegmensei számára, amelyben a Renault leányvállalata, a Dacia is jelen van. Ahogy a frissített Mégane-t teszteljük, felvetődik a kérdés, hogy vajon érdemes-e védeni ezt a technológiát.
A Renault biztosan úgy gondolja, hogy igen, mert az E-Tech plug-in hibrid most már az egyetlen Mégane, amit meg lehet vásárolni. A teljes Mégane kínálat 2020-ban kapott egy frissítést, amely finom stílusbeli módosításokat és az infotainment rendszer szükséges átdolgozását hozta, de a benzines és dízel változatok rövid életűek voltak, és az idén a plug-in hibriden kívül mindegyiket eltávolították a forgalmazásból.
Nem is olyan régen a Renault a Mégane-t benzines és dízel motorokkal, automata és manuális váltókkal kínálta, de most a plug-in hibrid az egyetlen lehetőség.
A felszereltségi szintek választéka is csökkent. A bázismodell az Iconic és az RS Line, amely nagyobb kerekeket, sportos stílust, automatikus vészfékezést, nagyobb érintőképernyőt, adaptív sebességtartó automatát, automatikus parkolást, bőr kormánykereket, valamint fűtött bőrfoteleket és az eCall vészhelyzeti hívórendszer opcióját kínálja.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük