Februárban ugyan hírül adta, hogy hivatalsegédi munkát vállalt egy könyvelőcégnél, de egészségi állapota miatt már ezt sem tudja folytatni.
– A minap is elestem az utcán. Szédülni kezdtem, és a földre zuhantam. Egyedül nem bírtam felállni. Elegem van – mondta megtörten, miközben otthonában körbevezette a Blikk-et. A falon egy
Ám a hétköznapok könyörtelenek: a nyugdíja mindössze 160 ezer forint, ehhez jön még havi 40 ezer a Madách Színháztól. Ebből kellene fedeznie az albérletét, étkezést, gyógyszereit – mindenköltségét.
ÍGY HALT MEG A NEVES SZÍNÉSZ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia Rio ma már a világ harmadik legnagyobb autógyártó csoportjának egyik legsikeresebb globális modellje, évente közel félmillió eladott példánnyal járulva hozzá a Kia eredményeihez.
Bár világszinten magas a modell ismertsége és eladása, Európában – a folyamatosan növekvő értékesítések ellenére – még nem sikerült betörnie a szupermini kategória tíz legkeresettebb modellje közé, és itthon továbbra is kevesebb fogy belőle, mint a Kia Ceedből vagy a Kia Sportage-ből.
A modell mostani generációján a már jól ismert „tigrisorr” hűtőrács hosszabb és keskenyebb lett, mint korábban, ezzel is hangsúlyozva az autó kifinomultabb, elegánsabb megjelenését – írja Matt Saunders tesztvezető szerkesztő.
A Rio számára komoly kihívás beférni a szupermini szegmens európai top 10-es listájába, hiszen ehhez olyan, régóta sikeres modelleket kellene megelőznie, mint a Seat Ibiza, Citroën C3, Peugeot 208 vagy Skoda Fabia – igaz, már most is jobb eladásokat produkál, mint például a Mazda 2, Honda Jazz vagy Nissan Micra.
Az elmúlt néhány modellfrissítés során a Rio egyre inkább európai ízléshez igazított kisautóvá vált – nem véletlenül. A jelenlegi, negyedik generáció 2021-re kapott frissítést, és bár külső méreteiben alig változott, az utastér némileg tágasabb lett. A formatervezést párhuzamosan végezte a Kia németországi és észak-amerikai dizájncsapata, céljuk pedig az volt, hogy letisztultabb, élesebb vonalú és simább felületű megjelenést hozzanak létre. A módosított első lökhárító és hűtőrács is ennek eredménye.
A motorpaletta kifejezetten Európa-orientált: két új, 1.0 literes, háromhengeres turbós benzinmotor közül választhatunk, 99 vagy 118 lóerővel (utóbbi most először elérhető 48 voltos mild hybrid rendszerrel). Emellett elérhető egy olcsóbb, 1.2 literes, szívó négyhengeres motor is, 83 lóerővel. A dízelek már 2018-ban kikerültek a kínálatból, így a negyedik generáció csak nagyon rövid ideig volt elérhető gázolajos változatban. A váltók között szerepel kézi és hétfokozatú duplakuplungos automata is, motortól függően.
Ez a hajtáslánc-felhozatal lehetővé teszi, hogy a Rio felvegye a versenyt olyan modellekkel, mint a Volkswagen Polo, Ford Fiesta vagy Renault Clio – mind vezethetőség, mind fogyasztás, mind pedig emisszió tekintetében.
Az utastérben új, ergonomikusabb műszerfal-kialakítás, valamint fejlettebb kapcsolódási lehetőségek jelentek meg, a Kia legfrissebb infotainment rendszere is bekerült az autóba.
A legérdekesebb fejlesztések talán mégis a vezetési élmény terén történtek. A Kia hangsúlyozza, hogy futóműmérnökei agilisabb kezelhetőséget, pontosabb kormányzást, jobb vezetési élményt és kényelmesebb rugózást értek el a modellnél.
Két verziót is teszteltek: az egyik az 1.0 literes, 118 lóerős, 48 voltos mild hybrid automata váltóval és magas felszereltségű GT-Line S kivitelben, a másik pedig a 83 lóerős 1.2-es motorral, középkategóriás felszereltséggel.