Bár a videó jókedvet váltott ki sokaknál, mint mindig, most is akadtak, akik nem kímélték őt a kommentekben. Ennek ellenére rengeteg támogató hozzászólás is érkezett, többen biztatták, hogy tartson ki a nehézségek ellenére is.
„Mindennap hallgatom a dalaid, erőt adsz!” – írta egy kommentelő, míg mások a pozitív kisugárzását, természetességét és őszinteségét emelték ki. Az énekesnő láthatóan nem hagyja magát, és próbálja a negatív kritikákat a helyükön kezelni.
EZ DERÜLT KI TÓTH GABI SZÁRMAZÁSÁRÓL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Lexus LBX célja, hogy arra ösztönözze az embereket, hogy elgondolkodjanak: „Miért ne lehetne egy kis luxusautót vezetni?”
Még akkor is, ha nincs sok ember vagy cucc, amit cipelni kell, talán szeretnél valamit, amiben prémium belső anyagok, jó hangszigetelés és kényelmes futás van, miközben élvezed a kompakt autók gyorsaságát és könnyű manőverezhetőségét.
Ez egy nyilvánvaló ötletnek tűnhet, de nagyon kevés gyártó valósította meg, és még kevesebben tudtak vele komoly kereskedelmi sikert elérni.
Csak a Mini tudta igazán meggyőzni a vásárlókat, hogy többet fizessenek egy kis autóért. Az első generációs Audi A1 egész jól szerepelt, de a második generáció nem tudta megismételni ezt a sikert, és most már valószínűleg nem fogják harmadik kiadást készíteni. Az Audi Q2 sem tudta igazán meghódítani az eladási listákat. A Vauxhall egy rövid ideig próbálkozott azzal, hogy prémium gyártóként tüntesse fel magát az Adam modellel, de kevesen hittek sem az állításban, sem az autóban.
A modern Toyota Motor Company bátor, és nem hagyja magát eltántorítani, így bemutatták a Lexus LBX-et. Laikusan a Toyota Yaris Cross-ra építve, az LBX nem csupán egy próbálkozás. Az LBX név informálisan a Lexus Breakthrough Crossover-t jelenti, és ez az első Lexus, amelyet kifejezetten az európai ízlésre fejlesztettek. Ennek megfelelően a Lexus reméli, hogy fiatalabb vásárlók érdeklődését is felkelti majd, mint a legtöbb modellje, és évente 6000 eladást céloznak meg az Egyesült Királyságban. Az LBX csak egy alap motorváltozattal érkezik: a 1.5-ös teljes hibrid erőforrással. Alapértelmezés szerint elsőkerék-meghajtású, de egy kis motor a hátsó tengelyen is elérhető, ami lehetővé teszi az összkerékhajtást. Ez egy £1300-os opció, de csak két felszereltségi szinten (Takumi és Takumi Design) elérhető, ezért a nagy árkülönbség.