Nézzük meg, hogyan kezdődik: napi szinten zabált gyorsételek, mikrózható vacsorák, fehérlisztes, tápanyagmentes kenyér, és a boltok polcairól leemelt műanyag minőségű hús. Ezekhez jön a mértéktelen cukor-, só- és zsírfogyasztás. Mintha direkt programozott lenne a pusztulásuk. A test pedig nem hülye – üzen: fáradtság, gyulladás, elhízás, magas vérnyomás. Csakhogy ezekre nem válasz az életmódváltás, hanem: tabletta reggel, tabletta este. Mert „így egyszerűbb”.
AMIKOR JÖN A SZÖRNYŰ DIAGNÓZIS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Valószínűtlen, hogy sok olyan utazás lesz, ami különösen emlékezetes marad, de semmi a vezetési élményében vagy a kezelésében nem von le a dizájn és a részletek varázsából.
A tesztelt elektromos változat 16 colos acélfelniket kapott, és elgondolkodtunk, hogy hogyan teljesítene a nagyobb, 17 colos kerekekkel rendelkező magasabb szintű modellek. Bár még mindig valószínűleg a kisebb acélfelniket választanánk esztétikai értékük miatt, a nagyobb felniken sem veszít túl sokat az autó kényelméből. Emellett hétféle külső színben elérhető, és mivel a Fiat a vidám és élénk stílust célozza meg, nem szürkében.
Az alap Pop modellek ára 18 035 font, 16 colos acélfelniket, manuális légkondicionálót és hátsó parkolószenzorokat kínálnak. A 19 035 fontba kerülő Icon kivitel 16 colos alumínium felniket, tetőcsomagtartót, terepszoknyákat és középső kartámaszt ad hozzá. A csúcs La Prima modellek ára 21 035 font, és 17 colos alumínium felniket, fűtött első üléseket, elöl és hátul parkolószenzorokat, hátsó kamerát és Bambox kesztyűtartót tartalmaznak.
Ez egy erős versenytársak között mozgó kategória, de a dizájnnak köszönhetően a Grande Panda jó értéknek tűnik, és nem érződik úgy, mintha alacsony költségvetésből építették volna.
A tesztautónk hivatalos üzemanyag-fogyasztása 55,4 mpg (ami a kisebb kerekekkel 56,5 mpg-ra nő), és az első tesztkörünk Olaszországban azt mutatta, hogy a valóságban is elég közel juthatunk ehhez az értékhez. Az erőátvitel hivatalos CO2-kibocsátása 115-117 g/km, a specifikációtól függően. A Fiat Grande Panda Hybrid egy rendkívül jó és szilárd városi autó, amely egy rendkívül stílusos csomagba van csomagolva. És ha a bájos dizájn elnyeri a tetszésedet, nem fogsz találni semmi olyat a vezetési élményében vagy a rugózásában, ami elriasztana.
Vannak apró bosszúságok, és nem a legjobb teljesítményt vagy dinamikus érzést nyújtja, de nehéz nem megbocsátani ezeket az apró panaszkodásokat. Bárki, aki vonzódik a Grande Pandához, de még nem kész arra, hogy elektromos autóra váltson, sok jót fog találni ebben a hibrid változatban.
Jól árazott, viszonylag hatékony és gazdaságos üzemeltetni, emellett jó szintű praktikumot kínál egy kis csomagban.
Összességében a Grande Panda Hybrid élvezetes, megfizethető és vidám vezetési élményt nyújt. Sőt, és most tényleg gyűlölöm magam, hogy ezt leírom, de igazán elég Pandás! Átkozott legyél, Shaggy.
A ChatGPT megkérdezése