Sorozatos bakik voltak az új Pápa beiktatása közben!

Másképp öltözve: A pápai megjelenés is szimbolikus volt. XIV. Leó nem viselte a megszokott vörös papucsot, helyette egyszerű fekete cipőben jelent meg – ez az egyszerűség és új irány jele lehet. Ez az apró részlet is azt sugallja, hogy az új pápa talán nem a külsőségek, hanem a tartalom felől közelít a hivatalához.
Amin pedig a legtöbben felhördültek:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mégane, a Nissan Ariya-val együtt, a Renault-Nissan CMF-EV platformon alapul. Egyes szempontból olyan, mint amit a Volkswagen MEB és a Hyundai E-GMP platformjainál is megszokhattunk: egy nagy, lapos akkumulátorcsomag található az autó padlóján, amely egy motorral hajtja az olcsóbb CMF-EV modelleket, vagy két motorral a drágább változatokat.
Ami azonban eltér a többi dedikált elektromos autó platformjától, az az, hogy a fő meghajtómotor elöl helyezkedik el, és az első kerekeket hajtja. Jelenleg a Renault nem kínál négykerékmeghajtású Mégane-t, de az architektúra lehetővé teszi egy hátsó motor beépítését is, ahogy azt a Nissan Ariya e-4orce változata is mutatja.
Az első rész tele van motorokkal, inverterekkel, ECU-kkal és HVAC rendszerekkel, így nincs hely a csomagtartónak, de mivel nincs motor a hátsó részben, a csomagtartó mélyebb lehet. A „frunk”-ok (első csomagtartók) egyébként is nehezen hozzáférhetőek.

A különböző akkumulátorméret-változatok is lehetségesek, de a Renault UK egyszerűsítette a dolgot, és csak egyetlen mechanikai specifikációban kínálja a Mégane-t: egy 60 kWh-s akkumulátorral és 215 lóerővel. A kisebb, 40 kWh-s változatot más piacokon forgalmazzák, de itt nem elérhető.
A Renault az összes hajtásrendszert az elülső részre helyezte, mivel állításuk szerint ez javítja a hatékonyságot. Ennek köszönhetően a csomagtartó mélyebb lehet (mivel nincs hátsó motor, ami elfoglalná a helyet), és kevesebb kábel szükséges az autó első és hátsó része között, így csökkentve a súlyt és a komplexitást.
Valószínűleg igazuk van, mert a Mégane 1636 kg-mal több mint 100 kg-mal könnyebb, mint a Cupra Born. Emellett nagyobb csomagtartója van, és nem sokkal rosszabb az utastér-helyzet sem. Mindenesetre, kevés gyártó, például a Tesla tudja igazán jól használni a „frunk”-okat.
A Mégane egy fizikailag kisebb autó, mint a Born vagy a Kia Niro EV. 10 cm-rel rövidebb a Born-nál, és 20 cm-rel rövidebb a Niro-nál, valamint mindkét autóhoz képest lényegesen alacsonyabb. Általánosságban a MG 4-hez áll közelebb a méreteiben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük