Stohl András felesége kiborult, mikor megtudta, Ő lesz a Nagy Ő!

Vica látványosan elkezdte lezárni a múltat: minden közös fotót eltávolított közösségi felületeiről, ezzel is jelezve, hogy már nincs köze a házassághoz. Emellett az Instagram-profilján megváltoztatta a nevét is: a korábbi „Stohl Vica” helyett most a „K_Vica” néven szerepel, ami eredeti, Kócsira utaló vezetéknevét idézheti. Talán már nem is olyan messze van a válás hivatalos véglegesítése.
A nyilvános közlemény után Vica gyorsan reagált:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az elérhető felszereltségi szintek közé tartozik az S, SE, Dynamic SE és Autobiography, míg a leggyorsabb Range Rover Sportot keresők számára külön modellként ott az SV változat. Ahogyan azt már említettük, az S felszereltség is bőséges alapellátmányt kínál, míg az SE tovább növeli a luxus szintjét prémium Windsor bőrrel, adaptív LED fényszórókkal és 20 irányban elektromosan állítható első ülésekkel. A Dynamic SE szatén sötétszürke felnikkel és króm belső kiegészítőkkel fokozza az eleganciát, az Autobiography pedig tovább emel a téten a továbbfejlesztett Meridian 3D hangrendszerrel, 22 irányban állítható ülésekkel és 22 colos könnyűfém keréktárcsákkal.
A Range Rover Sport benzin- és dízelváltozatban 2,3 tonnát, míg plug-in hibridként közel 2,7 tonnát nyom, így örvendetes, hogy a Land Rover egy olyan kiegyensúlyozott csomagot alkotott, amely még ebben a méretosztályban is kifejezetten jó vezethetőséget biztosít. Minden változat összkerékhajtással érkezik, amely jobb tapadást nyújt csúszós körülmények között, és egy nyolcfokozatú automata váltóval, amely zökkenőmentesen vált, különösen városi közlekedés során. A Sport a sportosabb karakteréhez illően nem kapta meg a márka hardcore terepjáró képességeit biztosító technikák egy részét, amelyek például a Defenderben megtalálhatók, de mivel mégis egy Land Roverről van szó, kérhető hozzá felező áttételű váltó is, ha komolyabb terepre készülünk.

Igaz, hogy a Range Rover Sport egy hatalmas autó, de elérhető hozzá hátsókerék-kormányzási rendszer is, amely jelentősen javítja a manőverezhetőséget. Ez az opciós Stormer Handling Pack csomag egyik legnagyobb erőssége, amely a jármű fordulókörét 12,53 méterről 10,95 méterre csökkenti – ez pedig már sok kisautóval vetekszik. Ha számodra a parkolás stresszes élmény, és belefér az 5 000 fontnál is nagyobb többletköltség, akkor érdemes megfontolni, mivel valóban nagy segítséget jelent szűk városi parkolókban.
A Sport kiváló tapadást biztosít, a kormányzása könnyed, de precíz, így kanyargós B-útvonalakon is magabiztosan vezethető. Ha a dinamikus vezetési élmény a fő szempont, akkor mindenképp ajánlott a Stormer Handling Pack megrendelése. Ez viszonylag drága extrafelszerelés, de a már említett négykerék-kormányzáson túl 48 voltos aktív dőléskontrollt, elektronikusan vezérelt differenciálzárat nyomatékvektor-szabályozással, valamint konfigurálható dinamikai programokat kínál – ezek együtt sokkal agilisabb és reszponzívabb karaktert adnak a Sportnak. A Sport MLA-Flex platformja 35 százalékkal merevebb az elődjénél, ami még pontosabb kezelhetőséget eredményez.
Tesztelt modellünk hatalmas, 23 colos kerekeken gurult, mégis könnyedén kezelte a brit utak kátyúit, keresztbordáit és egyenetlenségeit, miközben az utastér teljes nyugalmat árasztott. A Porsche Cayenne például nem tudja felvenni a versenyt ezzel a rugózási komforttal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük