Stohl András felesége kiborult, mikor megtudta, Ő lesz a Nagy Ő!

A nyilvános közlemény után Vica gyorsan reagált: vidám hangulatú videót osztott meg a kertjéből, ahol látványos bartender-trükköket mutatott be követőinek. Nem egy megtört, bánatos nő képét sugározta, hanem egy olyan emberét, aki bátran, energikusan néz szembe a változással. A névváltoztatás is azt mutatja, készen áll egy teljesen új időszakra az életében.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Sport a nagy SUV-k között is kimagasló tempót kínál, hiszen már az alapmodellnek számító D250 is képes 7,3 másodperc alatt elérni a 100 km/h-s sebességet. Ha a nagyobb teljesítményű D350 dízelmotort választjuk, a 345 lóerős erőforrás 5,6 másodperc alatt repíti 100 km/h-ra a Sportot, ami már vetekszik egy hot hatch gyorsulásával. A 296 lóerős D300 változat, bár manapság nem divatos egyre inkább elektromosított világunkban, mégis nehezen kritizálható: 6,1 másodperces 0-100-as ideje bőven elég a legtöbb igényre, miközben gazdaságosabban működik – ez különösen akkor előny, ha gyakran teszünk meg hosszabb távokat.
A plug-in hibrid P460e és P550e modellek 5,3, illetve 4,7 másodperc alatt gyorsulnak 100 km/h-ra. A kínálat csúcsán található 523 lóerős P530 benzines modell mindössze 4,3 másodperc alatt teljesíti a sprintet, végsebessége pedig eléri a 250 km/h-t. Az abszolút teljesítményt kedvelők számára a 627 lóerős Range Rover Sport SV kínál szuperautókat idéző gyorsulást: a duplaturbós V8-as motorja 3,8 másodperc alatt gyorsítja fel 60 mérföld/órára (3,6 másodperc, ha 23 colos szénszálas kerekekkel rendeljük). Emellett olyan nagy teljesítményű technológiák is járnak hozzá, mint a hidraulikusan összekötött lengéscsillapítók és a karbon-kerámia fékrendszer, amelyek nemcsak a teljesítményt javítják, hanem az SV-t vizuálisan is kiemelik a többi Range Rover Sport közül.

Ami a fogyasztást, kibocsátást és fenntartási költségeket illeti, a Land Rover mild-hibrid benzines és dízel változatokat is kínál, hogy javítsa a hatékonyságot ebben a 2,3 tonnás luxus-SUV-ban (a plug-in hibridek súlya közel 2,7 tonna). A dízelmodelleknél a gyártó szerint a D250 változattal 5,9 l/100 km-es fogyasztás is elérhető (WLTP vegyes ciklus szerint), míg a D300 és D350 modellek 6,0 és 6,1 l/100 km körül alakulnak. A CO2-kibocsátás 188 g/km-től (D250) 194 g/km-ig (D350) terjed.
A nem plug-in P530 benzines modell már nem ilyen takarékos: 9,5 l/100 km-es fogyasztással és 259 g/km-es károsanyag-kibocsátással számolhatunk – ami ugyan kis javulás a korábbi változathoz képest, de a környezetvédők biztosan nem díjaznák.
Papíron a plug-in hibridek kínálják a legjobb fogyasztási értékeket, de a tapasztalat azt mutatja, hogy még rendszeres töltéssel is nehéz elérni a P460e esetén megadott 0,6 l/100 km-t (382,4 mpg), vagy a P550e 0,7 l/100 km-es (362,2 mpg) értékét.
A P460e és P550e modellek egyaránt egy hatalmas, 38,2 kWh-s akkumulátorcsomagot használnak, ami egy plug-in hibridhez képest rendkívül nagy. Összehasonlításként: ez még a belépő szintű MINI Cooper Electric 36,6 kWh-s kapacitását is meghaladja. Mivel a Sport plug-in változata mintegy egy tonnával nehezebb, mint a MINI, és aerodinamikailag sem olyan hatékony, az elektromos hatótáv sem éri el azt, de a WLTP szerinti 113 kilométeres (70 mérföldes) hatótáv még így is kiemelkedő. A gyártó honlapján viszont megjegyzi, hogy a valós hatótáv inkább 96 kilométer (60 mérföld) körül alakul.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük