Súlyos dolog derült ki! Ezért veszítette el életét Bényi Ildikó!

Bényi Ildikó 1970-ben született Szikszón, és már fiatalon érdeklődést mutatott az újságírás és a televíziózás iránt. Tanulmányait az Eötvös Loránd Tudományegyetemen magyar–orosz szakon kezdte, majd a Miskolci Egyetemen szerzett diplomát magyar nyelv és irodalom szakon.
Pályafutását 1993-ban a Magyar Rádiónál kezdte bemondóként, majd hamarosan a televíziós műsorvezetés világába is belépett. 1997-től több mint huszonöt évig vezette az Önök kérték című műsort, amelyben kifinomult, nyugodt és elegáns stílusával belopta magát a nézők szívébe.
Váratlan halálának okára ma derült fény:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Miközben a felsőbb kategóriákban a gyártók a lóerők terén versengenek, ebben a szegmensben az árképzés körül zajlik a küzdelem. Nem sokkal a Renault 5 bemutatása után fő riválisa, a Mini Cooper E jelentős árcsökkentést kapott. Emellett a Citroën ë-C3 is komoly vetélytársként van jelen a piacon, így bár a Renault 5 jó ár-érték arányt kínál, nem tekinthető verhetetlen ajánlatnak.
Az árak 22 995 fontnál kezdődnek a 40 kWh-s Urban Range modell esetében Evolution felszereltséggel. Ez 1000 fonttal drágább, mint a belépőszintű Citroën ë-C3, viszont több ezer fonttal olcsóbb, mint a Mini Cooper E. A kínálat édes pontja valószínűleg az 52 kWh-s Comfort Range Techno felszereltségben, amely a csatlakoztatott infotainment rendszert, középső kartámaszt, vezeték nélküli töltőt és a motorháztetőn található töltöttségjelzőt is tartalmazza, valamint hasznos extra hatótávot kínál.

Ha második autónak, rövidebb helyi utakra keresel járművet, akkor a 40 kWh-s Evolution változat is megfelelő lehet. Ha viszont kényelmi extrákra is vágysz, érdemes rábeszélni az autókereskedőt a Techno felszereltségen elérhető fűthető ülések hozzáadására. Ha ez nem lehetséges, akkor egyszerűen válaszd a hosszabb hatótávú Iconic Five modellt. És ha már választasz, tegyél a világért valamit, és rendelj egy élénk színű példányt!
A legnagyobb bosszúságot az jelenti, hogy az alapmodellből hiányoznak a fűthető ülések. Ezek különösen fontosak a rövid utakon, mivel lehetővé teszik a melegedést anélkül, hogy a fűtés túlzott energiafelhasználása rontaná a hatótávot. Más országokban egy külön csomaggal hozzáadhatók, az Egyesült Királyságban viszont csak az Iconic Five felszereltséggel érhetők el.
Még ha ezt az extrát meg is vásárolod, a Renault 5 ára továbbra is versenyképes: egy hasonlóan felszerelt Mini Cooper SE-vel megegyező áron érhető el, és lényegesen olcsóbb, mint egy Peugeot e-208.
Egy hároméves finanszírozási konstrukcióban, 4500 fontos kezdőrészlettel a Renault 5 ára közel áll a Miniéhez. Hasonló összegért egy nagyobb, hosszabb hatótávú, de kevésbé prémium MG 4 Long Range SE is választható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük