A Heves Vármegyei Főügyészség helyettes szóvivője, dr. Kenézi Diána elmondta, hogy a tá/adásra semmi nem adott okot, a gyanúsított egyszerűen odalépett a férfihoz, majd nagy er/vel ü/ni kezdte, mintha le akarná ve/ni róla a haragját. „A sértettet ö/öl/el többször nagy erővel fejen és arcon üt/tte, majd a földre került férfit tovább bá/tal/azta” – közölte a szóvivő.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha egy kicsit több dinamizmust keresünk, akkor érdemes szemügyre venni a 128 lóerős, 1,5 literes Sport változatot, amely a 2018-as ráncfelvarrás során jelent meg a kínálatban. Felszereltségben alapvetően megegyezik az SE szinttel, de valamivel sportosabb külsőt kapott: agresszívebb lökhárítók, LED-es fényszórók, fekete könnyűfém felnik és némi bőrkárpitozás teszi különlegesebbé a megjelenését. Bár papíron ígéretesebb, mint az 1,3 literes verzió, a valóságban ez az extra teljesítmény nem igazán váltja be a hozzá fűzött reményeket, ugyanis a motort még így is rendesen meg kell dolgoztatni, hogy érezhető legyen a különbség. Ezért sokak számára nehezen igazolható az árkülönbség.
Mindezek ellenére a Jazz vezetési élménye pozitív. Az autó rugózása kellemesen lágy, szépen kisimítja az úthibákat, és a kormányzás is pontos, egyenletes, természetes érzetet kelt. A városi forgalomban könnyedén mozog, szűk helyeken is jól manőverezhető, ami egy ilyen kategóriájú autótól elvárható, de mégis megnyugtató, hogy ilyen szinten teljesít. Bár a motorjai nem túl izgalmasak, a Jazz összességében éppolyan kidolgozottságot és kifinomultságot kínál, mint azok a modellek – például a Polo vagy a Fiesta –, amelyek hosszú évek óta uralják a városi kisautók piacát.