Súlyos vonatbaleset történt az éjjel!

A mentők és a tűzoltók percek alatt a helyszínre értek, de az első képek sokkolták az egész országot. A két vonaton közel 800 ember utazott, köztük rengeteg fiatal, akik közül sokan az iskolába vagy hazafelé tartottak. 79 embert kellett kórházba szállítani, hárman életveszélyes állapotban vannak, többeknek mellkasi és hasi sérülései súlyosak. A hatóságok eleinte nem értették, hogyan történhetett meg, hiszen nem frontálisan ütköztek, és egyik szerelvény sem siklott ki. De akkor ki hibázott, és hogyan juthatott idáig a helyzet?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Talán a félprémium státuszát tükrözve, a V40 biztosítási csoportjai valamivel magasabbak a mainstream átlagnál. Az alap T2 Momentum a 18-as csoportba tartozik, míg a hasonló teljesítményű Ford Focus 1.0 Ecoboost a 12-es csoportban kezdődik. A besorolások kissé feljebb kerülnek T2-ről T3-ra, ami az R-Design felszereltségben a 24-es csoportban kezdődik.
Hasonló a helyzet a dízelekkel is, mivel a D2 a 19-es csoportban kezdődik, az R-Design felszereltségben a 20-as csoportba lép, majd az R-Design D3 a 25-ös csoportban kezdődik. A Cross Country modellek hasonló biztosítási csoportba tartoznak, de karcálló paneljeik javítása könnyebbnek ígérkezik.

Értékcsökkenés
A Volvo V40 megtartott értéke elfogadható, ha nem is kiemelkedő. Három év elteltével a megtartott értékek között körülbelül 38-46 százalékos a szórás, a benzinüzemű autók teljesítenek a legjobban a kínálatban. Érdekes módon, bár a használt piac vágyik a SUV-okra, egyértelmű, hogy a vásárlók a Cross Country stílusán túlra is rálátnak, és azt látják, hogy az csak egy stilizált ferdehátú. Ennek eredményeként ezeknél a modelleknél a megtartott értékek rosszabbak. A V40 belső tere a Volvókra jellemző. Rengeteg puha tapintású anyag és elegáns fémbetét található benne, míg a magasabb felszereltségű Inscription és R-Design autók stílusos dizájnlehetőségeket kínálnak a letisztult, „lebegő” középkonzolhoz.
A műszerfalon viszont rengeteg gomb található: a középkonzol tele van velük, és ez egy kicsit a forma rovására megy a funkcióval, mivel egyes gombokat nehéz első pillantásra megtalálni.

A Volvo gyújtáskulcsa is sérült. Magasan illeszkedik a műszerfalba, hogy ne legyen veszélyben (így a térded nem ütheti bele ütközéskor), de ha nagy a kulcstartód, különösen, ha fémből van, az irritálóan csöröghet a műszerfalon, és meg is karcolhatja azt. A kulcstartó behelyezése után egy gombot is meg kell nyomni az autó indításához. A kulcs nélküli vezetés, amely az 1500 fontos Xenium csomag része, egy olyan opció, amelyet ajánlunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük