Erről a történetről maga Sváby András mesélt az Útközben kiderítem című műsor felvétele során, amikor Vályi István megkérdezte tőle, mi volt a legvadabb pletyka, amit valaha róla hallott. „Ez egy igazán érdekes sztori, amit tulajdonképpen Oroszlán Szonjától hallottam vissza magamról” – kezdte nevetve a műsorvezető. Elmondása szerint a színésznő férje annak idején azzal vádolta meg Szonját, hogy viszonyt folytat vele, ami végül komoly feszültséget és vitákat szült a házasságukban.
EZ TÖRTÉNT VALÓJÁBAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Miután leült a Polestar 2 volánjához, talán nem biztos benne, hogy egy sima ferdehátúban vagy egy alacsony terepjáróban ül . A legtöbb ember derékban hajol, hogy az autó a járdaszegélyhez igazodjon. Ha magas vagy, az első üléseken nem találsz különösebben bőséges fejteret, hátul pedig még kevésbé (kerüld a panorámatetőt, ott nagyobb a fejtér), bár a lábtér tágasabb, és a hátsó utastér összességében több mint elegendő a kisebb felnőttek és a növekvő gyerekek számára.
A csomagtartó tágas, 405 literes, ezen felül hasznos, külön padló alatti tárolórekesz is rendelkezésre áll, valamint néhány hasznos rögzítőelem is – nem utolsósorban egy oldalirányban kiugró elválasztó, amely elég okos és robusztus ahhoz, hogy megakadályozza egy puha táska bejutását a raktérbe vezetés közben. Van egy szerény „csomagtér” is a töltőkábelek külön tárolására, ahogy az előnyös, bár a motorháztető továbbra sem nyitható távirányítással az autó kulcstartóján keresztül, ami kissé bosszantó hiányosság. Mindenkor egyértelmű az az érzés, hogy egy meglehetősen ritkán, de rendezetten berendezett, drága hatású, hívogató anyagokból és érdekes textúrákból készült pilótafülkében tartózkodunk, ahol azonnal ellazulhatunk és jól érezhetjük magunkat. Tesztautónk nagyon ötletes, körültekintő és hatékony módon használta ki mind a háttérvilágítást, mind a visszaverődő fényt, hogy fokozza az utastér érzékszervi vonzerejét.
Az okos dizájn visszafogott darabjai – a tapintható trapéz alakú sebességváltó, az audiorendszer ékszerszerű „fő” hangerőszabályzó gombja, az üvegtetőben tükröződő rejtett Polestar logó és a kartámasz alól előbukkanó második pohártartó – mind-mind hozzájárulnak a meglepetéshez és az élvezethez.
Az autó fő másodlagos interfészei a tabletszerű, 11,2 hüvelykes, álló tájolású infotainment érintőképernyő (amely meglehetősen egyszerűen működik, és jól láthatóan jelenik meg az Android Automotive operációs rendszeren keresztül, bár most már Apple CarPlay-jel is rendelkezik; amelyhez könnyen rögzíthetjük kinyújtott karunkat; és amelynek elérése nem kényelmetlen), a digitális műszerfal (amely szintén világosan és egyszerűen jeleníti meg az információkat), valamint a kormánykerék küllőin található két hüvelykujj-konzol.
Az infotainment rendszer hatékony természetes beszédfelismeréssel, a Google Asszisztenssel rendelkezik, és adatkapcsolaton keresztül teljes mértékben hálózatba kapcsolt például zene- és podcast-streaminghez. A hallgatáshoz mindössze annyit kell tennie, hogy „Hey, Google: play the Autocar podcast” (Hé, Google: játssza le az Autocar podcastot).