Sok helyen pedig elektromos vezetékeket tépett le az erős szél az utóbbi 24 órában! Az eset 14:00 körül történhetett amikor az idős villanyvezeték már nem bírta tovább és ráesett a nyugdíjas hölgy udvarára csupán csak 4 méterre tőle! MUTATJUK MI TÖRTÉNT EZUTÁN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kiválóan kényelmes hely a hosszú utazásokra, amit a remek magas sebességű zajszigetelés is segít. Érdemes megemlíteni, hogy a V8-as modell vezetői ülése még a Range Roverénél is magasabban helyezkedik el.
A Land Cruiser V8 örökölte az Amazon hétüléses elrendezését, amelynek harmadik üléssora a legtöbb elérhető csomagtér helyet elfoglal, amikor használatban van. Használaton kívül a székek ügyetlenül a csomagtér oldalára hajlanak, és az elérésük is nehézkes.
Szerencsére a második sor ülései előre-hátra mozgathatók, így a lábtér az igényeknek megfelelően osztható el a hátsó utasok között.
A főbb vezérlők elrendezése elég racionális, és a Lexus LS érintőképernyője könnyen használható. Az egyetlen igazi ergonomikus kritika a rendezetlen kisebb kapcsolókészlet, amely igazán utólagosnak tűnik; a rossz helyen elhelyezett vezérlők miatt például a tükrök állítása igencsak körülményes feladat.
A Toyota új motorja a Land Cruiser számára csatlakozik egy kis, de kivételes dízel V8-as csoporthoz. Két alacsony tehetetlenségű turbófeltöltőt és közös nyomócsöves befecskendezést használ, hogy 282 lóerős csúcsteljesítményt és hatalmas, 479 lb-ft nyomatékot biztosítson, amely már 1600 rpm-tól rendelkezésre áll.
A Land Cruiser nyers teljesítményei csak a történet egy részét mesélik el. Bár nem tudtuk teljesíteni a Toyota által megadott 8,2 másodperces 0-100 km/h gyorsulási időt nedves aszfalton, a 8,6 másodpercünk még így is figyelemre méltó egy olyan járműnél, amely majdnem három tonnát nyom.