A nyugdíjas hölgy kellő távolságban volt szerencsére a vezetéktől! Mivel nem magas feszültség futott benne így a talaj nem húzta át! Illetve a száraz idő is kedvezett a szerencséjének! Az eset a román határól 8 km-re történt!
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Az in-gear gyorsulás is figyelemre méltó volt, különösen a 50-70 mph közötti idő, amely mindössze 5,4 másodpercet vett igénybe.
A Land Cruiser részleges gázreakciója még lenyűgözőbb, szinte teljesen hiányzik belőle a turbólyuk, és az alapjáratról történő erőteljes, erőfeszítés nélküli válaszadás figyelemre méltó. Van azonban egy kritika: a tesztautó elindulásakor tapasztalt reakció lassú volt, ugyanis fél másodperces késlekedés volt a gázpedál lenyomása és a nyomatékváltó mozgásba lendülése között.
A hajtást mind a négy kerekére egy alapfelszereltségként kínált, hatfokozatú automata sebességváltó biztosítja (manuális felülírással), valamint egy nyomatékszenzoros középső differenciálmű, amely simán változtathatja a nyomatékelosztást a hátsó és első tengelyek között a stabilitás érdekében.
A differenciálmű lezárható, és alacsony fokozatok választhatók a műszerfalon található kapcsolókkal.
A fékezési teljesítmény tisztességes, figyelembe véve a jármű hatalmas tömegét; a szilárd fékpedál arányos válaszokat ad, és a négy sarkon elhelyezett nagy méretű szellőztetett tárcsák megfelelően végzik el a fékezést, bár a 70 mph-ról való megálláshoz szükséges 54,8 méter rosszabb, mint a Range Rover TDV8 50,45 méterese ugyanebben a feladatban.
Ez a stabilitás teszi a Land Cruisert kiváló autópályás utazóvá.
Bár mindig érezhető, hogy ez egy nagy terepjáró, nem tűnik úgy, mintha majdnem három tonnát nyomna. Először is, egyenes vonalon gyors, és a karosszéria kontrollja fékezés közben is jól működik. És bár rendkívül magasan ülsz, a Land Cruiser ritkán tűnik bizonytalannak.
Kormányzása alacsony sebességnél könnyű, de ahogy nő a sebesség, egyre nehezedik; amikor rátaposol, pozitív és megfelelő ellenállást kínál. A Toyota határán hajlamos az alul kormányozottságra, bár ha fékezel egy kanyar közepén, úgy tűnik, hogy a hátsó része megpróbálna elengedni.
Az off-road képességek terén a Land Cruiser V8 ugyanazokat a tulajdonságokat mutatja, mint mindig. Az emelt hasmagasság, hosszú tengelytáv és kifinomult légfelfüggesztés rendkívül kényelmessé teszi a durva terepen való közlekedést.
A kormányzás valószínűleg a Toyota leggyengébb dinamikai kapcsolata. Alacsony áttételű és bőségesen támogatott, de nem képes túl sok visszajelzést adni. És még ha a lengéscsillapítókat maximálisra is állítjuk, a bármilyen lelkes kanyarodás még mindig a test erőteljes dőlése árán történik.