A Rdditen és FB-on záporoznak a vélemények:
„Ezt az öntelt, konfliktuskereső nőt nem bírom tovább nézni!” „Lehet, hogy jólelkű, de egyszerűen nem illik ebbe a műsorba.” „Minden jelenetében érezni, hogy nem enged senkit közel magához!”
A nézők egyre hangosabban követelték, hogy Viki „tűnjön el a képernyőről”, és a műsor készítői végül engedtek a nyomásnak. A legutóbbi epizódokban már feltűnően kevesebb képernyőidőt kapott, majd gyakorlatilag „kiszivárgott” a történetből. A nézők örültek – mások viszont felháborodtak, hogy egy valóságshow-ban ekkora hatalma lehet a közönségnek.
MÁR NEM IS LÁTHATJUK EZENTÚL? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Stonic belsejében nincs nagy felhajtás, és a Kia legjobb erőfeszítései ellenére, hogy feljebb tolja a kínálatot, nincs túl sok puha tapintású anyag.
Vannak olyan részek, amik jobban érződnek, mint mások, például a kartámasz, de az ajtókon és a lábfejek alatt sok a karcos műanyag. Ennek ellenére minden robusztusnak és szilárdnak érződik: egy kutyának is gondot okozna átrágni magát a díszléceken, az biztos.
A Stonic egyik előnye a műszerfal konfigurációja, ami részben a minden modellben alapfelszereltségként kínált 8,0 hüvelykes érintőképernyőnek köszönhető. Könnyen használható, és a menük közötti navigáció is egyszerű az érintőképernyő alatt található fizikai gomboknak köszönhetően.
Valójában a Stonic fizikai gombjainak száma üdítő látvány, különösen annak fényében, hogy sok riválisa már érintőgombokat is használt, amelyek használata menet közben bosszantóan nehézkes lehet. Maga a képernyő rendben van: időnként kicsit akadozik, különösen, amikor a navigációs térképen próbálunk nagyítani és kicsinyíteni.
Az Apple CarPlay és az Android Auto alapfelszereltség, és bár nem vezeték nélkül, Bluetooth-on keresztül működik, okostelefonja nagyon könnyen csatlakoztatható a klímavezérlők alatti USB-porton keresztül, és csatlakozás után jól működik. Emellett egy átdolgozott, 4,2 hüvelykes fedélzeti számítógép képernyő is tartozik hozzá, amely élesebb grafikát kínál.
Funkcionális szempontból azonban a Stonic SUV-identitása félkésznek tűnik például a Ford Pumához képest. Ahelyett, hogy kényelmesen oldalra csúsznánk a vezetőülésbe, lejjebb ereszkedünk, ami azt jelenti, hogy a kilátás nem az, amit parancsolónak neveznénk.
Bőséges a fejtér és a magasságállítás az ülésben. A jobb oldalon található karral keresztező magasságúra is állítható. Összességében azonban ez a vezetési pozíció nem egy olyan, amely azonnal a könnyű hozzáférhetőségről vagy a kényelemről árulkodik.
A hátsó hely leginkább az ülésmagasítóban ülő gyerekeknek, és egy átlagos méretű felnőtteknek megfelelő, ha toljuk a tetőt. A magasabb utasoknak szét kell terpeszteniük a térdüket és görnyedniük kell az ülésükben, hogy elkerüljék a tetőkárpittal való érintkezést. A vezetőülés a tesztelőink által preferált helyzetben volt, így a lábtér is nagyon korlátozott volt.
A csomagtartó ezzel szemben jó méretű, 352 literes, és praktikus, kétszintes, „csomagtartódeszka” típusú álpadlóval rendelkezik. Van azonban egy meglehetősen bosszantó rakodóperem, amelyen át kell emelni a nehéz rakományt. Vannak ennél nehezebb akadályok is, de ezt a bevásárlás pakolásakor fogod észrevenni.