Szégyen, amit történt a Házasság első látásban!

Dorka nemcsak a produkció szereplőit, hanem magát a műsor szerkesztőit és a csatornát is kritizálta. Kiemelte, hogy 2025-ben, amikor sokan élnek vagy látnak környezetükben ilyen kapcsolatokat, különösen veszélyes ilyen képeket országosan, főműsoridőben mutatni. Szerinte a műsornak nem az lenne a szerepe, hogy „hagyja lemenni” a sértéseket, hanem hogy beavatkozzon, védelmet nyújtson, ne pedig asszisztáljon a megalázáshoz.
A közönség soraiban sokan felvetik: vajon mennyire „valós” mindez? Egyes hozzászólások máris arról beszélnek, hogy a jelenetek előre lehetnének egyeztetve, manipulálhatók – a manipulációval együtt pedig a valós emberi szorongások is újra felidéződhetnek, és a nézők lelkében nem csak szórakozásként, hanem traumaként csapódnak le.
ÉS EZ MÉG SEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bármilyen kétséget, miszerint a Hyundai i20 N stílusa olyan csekkeket ír ki, amelyeket a hajtáslánc nem tud beváltani, egy rövid földúton történő próbaút, majd a telemetriai berendezés bekapcsolása egyértelműen eloszlatja.

A Millbrook Proving Ground egy mérföldes egyenesében az autó elindítása a rajtvonaltól a 3500-as fordulatszám körüli fordulatszám-pörgés és az eleinte finom kuplungcsúsztatás, majd a Pirelli P Zerók bekapcsolódásával hirtelen felpörgés kérdése. A leggyorsabb időnk 100 km/órára 6,1 másodperc volt – 0,5 másodperccel gyorsabb, mint a Ford Fiesta ST-nek sikerült, és ezzel megelőzi a legidősebb elsőkerék-meghajtású hot hatch-eket, amelyek 300 lóerővel körülbelül 50%-kal gyorsabbak, mint ez a Hyundai , és hajlamosak 6,0 másodperc alá csúszni. Természetesen az egyenes vonalú sebesség sosem volt annyira kritikus fontosságú a szupermini autók esetében, mint más típusú sportautóknál, és az igazság az, hogy ez az 1,6 literes turbós egység nem pezseg azzal az energiával és gázreakcióval, amire számítottunk.
Szubjektív szempontból korántsem emlékezetes, észrevehetően szenved a fordulatszám-ingadozástól, ami miatt a gázkar valamivel tovább marad nyitva a szükségesnél, miután a lábat levettük a pedálról. A hajtáslánc ilyen hangolásának legvalószínűbb oka az, hogy a gázkar lassabb zárása pillanatnyilag növelheti a NOx-kibocsátást, a lassabb zárás pedig mérsékelheti ezt, de az eredmény egy olyan motor, amely nem érződik elég élénknek. Erőteljesen húz a fordulatszám-tartományban és jó linearitással, mégis kevés élénkséggel rendelkezik, és hiányzik belőle a Ford 1,0 literes tripla motorjának éles felpörgése, ami miatt az autó gyorsabbnak tűnik, mint amilyen valójában.

Nagyon erős fékezéskor a Hyundai kissé kényelmetlenül ficamodik, de soha nem olyan mértékben, hogy kormánykorrekcióra legyen szükség. 110 km/h-ról hamarabb megáll, mint bármelyik másik tesztelt riválisunk, és a pedálérzet is tökéletes: kielégítően kemény, ha akarjuk, de városban könnyed. A pedálok a sarok-lábujj váltáshoz is viszonylag jól vannak beállítva, ha igazán fékezni akarunk, de a kormányon lévő nagy piros gomb, amely egy fordulatszám-illesztésű programot indít el különböző agressziós szintekkel, remek helyettesítője lehet, ha nincs hozzá hangulatunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük