Szégyen, amit történt a Házasság első látásban!

Ha valóban igaz, amit Baranyi állít, akkor a műsor felelőssége jóval túlmutat azon, hogy „drámai televíziós tartalmat” szolgáltat. Lehet, hogy el kell dönteni: meddig mehet el a valóságshow, hol kezdődik a segítés feladata – és mi az, amit nem szabad megmutatni, mert árt.
Egy dolog bizonyos: ha egy ilyen jelenetet több ezer néző lát – köztük olyanok is, akik már elszenvedtek hasonlót –, az üzenet ereje hatalmas. Lehet, hogy ez a vita visszahozza a kontroll kérdését: kell-e szigorúbb szabály a párkapcsolati er/sz/k televíziós megjelenítésére? És vajon változik-e a műsor jövője is emiatt, hogy nem csak nézettséget, hanem felelősséget is hordoz?
A fotocellák alá állított kamera nem csak látványt hoz — olykor konfrontál és felelésre hív. Ennél többet is tehet: kérdéseket. És talán, ha elég sokan kérdezünk – és nem hagyjuk a választ üresen –, akkor valami elkezdhet változni.
ÖNNEK MI A VÉLEMÉNYE? SZABAD ILYET ADNI A TÉVÉBEN?

VIA Story/TTok

Ez is érdekelhet:

A jól áttekinthető digitális kijelzők a műszerfal tetején, közvetlenül a szemmagasság alatt helyezkednek el, közvetlenül a műszerfalon belül, az autó rövid orra és függőleges vezetési pozíciója pedig kiváló kilátást biztosít a vezetőnek, ahonnan kitekinthet az útra. Mi ezt a vezetési pozíciót „függőlegesnek” nevezzük, de igazság szerint ez csak erre a kategóriára jellemző.
Az N-specifikus ülések mély párnázattal és bőr fejtámlákkal szintén jól megtervezettek, bár nem egészen annyira támasztóak, mint a Fiesta ST Recaro ülései. A kormányoszlop is nagymértékben állítható, így a kormánykerék közel helyezhető el, és szép, természetes háromszög alakul ki a kormánykerék, a pedálok és a sebességváltó kezelőszervei között.
Összességében alapvetően „helyesnek” érződik ez a Hyundai belülről – egyfajta szupermini származású autó, aminek kevés köze van az N-specifikus kék és élénkpiros kapcsolóberendezésekhez, amelyek mindenfelé szétszórva megtalálhatók.

Az i20 N konfigurálhatósága az infotainment rendszerre is kiterjed, mivel a belső tér nagyméretű kijelzői mindenféle információ megjelenítésére beállíthatók – még a gyorsulási erő és a féknyomás adatai is.
A grafika is kellemesen éles (különösen a tacho körül lángoló tűzgyűrű, amikor az N módot választjuk), bár azt tapasztaltuk, hogy a menük közötti lapozgatást akadályozta a késleltetés. Az autó okostelefonok Apple CarPlay vagy Android Auto használatával történő tükrözési képessége ezt orvosolta, és az Android Auto használatával szerzett tapasztalatunk különösen gördülékeny volt. A vezeték nélküli telefontöltés alapfelszereltség, akárcsak az USB-portok mind az első, mind a hátsó utasok számára.
Ami a hangminőséget illeti, a hagyományos hat hangszórós rendszer kissé vékonyka, bár az i20 N-hez elérhető kevés opcionális extrák egyike egy nyolc hangszórós Bose rendszer, amely a tesztautónkban érezhetően jobbnak bizonyult.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük