Szemtelen átverés, feljelentést tett a Farm VIP sztárja!

Kiderült, hogy nem a műsorban történt csalás, hanem a való életben – mégpedig egy durva digitális visszaélés formájában. Egy hamis, mesterséges intelligencia által generált videó terjed az interneten, amelyben Gréta látszólag egy fogyasztószert reklámoz, mintha ő maga esküdne meg a hatásosságára. A videó annyira meggyőző, hogy még a családtagjai is hittek benne – pedig minden egyes szó, minden mozdulat manipuláció.
Gréta szerint az eset rémisztő példája annak, hová jutott a technológia, ha rossz kezekbe kerül. Azonnal feljelentést tett, és hangsúlyozta: semmi köze az említett termékhez, és nem hajlandó asszisztálni ilyen veszélyes átverésekhez.
ÉS EZ MÉG SEMMI!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Fiat Bravo a korábban kevéssé kedvelt Stilo platformjának átdolgozott – és szerencsére kifinomultabb – változatára épül, ám a Grande Punto-ra emlékeztető formaterv és a javuló belső minőség komoly előrelépést jelent a Bravo elődjéhez képest.
A Bravo a Fiat Design Központ munkája, és a kategóriájában szokatlan módon kifejezetten vonzó – sőt, karcsú vonalvezetésű autó. A markáns formaterv legtöbb szögből jól mutat, a kissé orrnehéz megjelenés kivételével, míg a belső tér igényesen kidolgozott, tágas és kényelmes.
Valójában a megjelenése sokat tett a Fiat márka egészének megítéléséért, és hozzájárult a Bravo folyamatos népszerűségéhez. Természetesen volt már korábban is számos szép Fiat, például a kevéssé ismert Dino Spider és az 1960-as évekbeli 850 Coupé, illetve az utóbbi időben búcsúzó Barchetta és Coupé. Ám ezzel a Bravóval a Fiat határozottan elhatárolódott az olyan unalmas és kevésbé szeretett típusok emlékétől, mint a Tipo, Tempra, Seicento, Marea, Stilo, Ulysse, Doblo vagy Croma.
A Bravo futóműve elöl MacPherson rugóstagokat, hátul csatolt hosszlengőkaros tengelyt kapott. Ez kevésbé kifinomult, mint a Ford Focus vagy a Volkswagen Golf teljesen független, több lengőkaros rendszere, ám alaposan továbbfejlesztették, például hidraulikus hátsó tengely felfogatással és több, az első tengely szilárdságát és precizitását javító módosítással.

A Fiat Bravo ötcsillagos Euro NCAP minősítéssel rendelkezik a felnőtt utasvédelem terén, míg a gyermekvédelemre három csillagot kapott. Akik a korábbi Fiatok unalmas, törékeny érzetéhez szoktak, kellemesen fognak csalódni: a Bravo beltere stílusos, mutatós és igényesen kivitelezett.
A műszerfal kétféle textúrát kapott, a vezető felé néző rész puha tapintású, szénszálmintás borítással készült. A bőrbevonatú kormánykerék elegáns, a műszerek kifinomultak, az üléshuzatok esztétikusak, és az összhatást króm- és zongoralakk betétek teszik egyedivé. Bár az utastér alsóbb részein a minőség gyengébb, az összkép mégis kellemes és karakteres.
A beltér tágas, de a vezetési élményt kissé ronthatja az ergonómia. A kormány négy irányban állítható, az ülés magassága és háttámlája fokozatmentesen szabályozható, ám néhány tesztelő mégis nehezen találta meg a kényelmes üléspozíciót – valószínűleg a klasszikus olaszos, „rövid láb – hosszú kar” testtartás kikényszerítése miatt.
Hátul is van egy kis csalódás. A combtámasz korlátozott, mivel az ülőlap túl alacsonyan van, amit a kupés tetővonal idézett elő. Kár érte, mert a lábtér és a hely a lábfejnek nem rossz, és az ülés formázása is rendben van. Kisebb kompromisszum a csomagtér, amely viszont nagy, jól pakolható, könnyen hozzáférhető, és a hátsó ülések ledöntésével tovább bővíthető, ráadásul egy védő válaszfalat is képez.
A jelenlegi brit kínálatban három fő felszereltségi szint érhető el – Active, Dynamic és Sport –, és már az alapmodell is tartalmazza az ABS-t, légkondicionálót, távirányítós központi zárat, hat légzsákot, elektromos első ablakokat, CD-lejátszót, elektromos szervokormányt, ködlámpákat és „hazakísérő” fényszórókat. Az „Eco” jelzésű változatok hosszabb áttételezést és üzemanyag-takarékosságra optimalizált motorelektronikát kapnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük