Szemtelen átverés, feljelentést tett a Farm VIP sztárja!

Gréta nem csupán a saját nevének védelmében lépett: elmondása szerint az igazi veszély az, hogy a hamis videóban hirdetett szer akár egészségkárosító is lehet. „Azt sem tudjuk, mi van benne, lehet, hogy mérgező!” – mondta határozottan. Hozzátette, hogy a valódi fogyása kemény munka és életmódváltás eredménye, nem pedig „varázsitaloké”.
Felhívással fordult követőihez is: legyenek kritikusak, és ne higgyenek el mindent, amit a közösségi médiában látnak. „Engem is megtévesztett a videó, pedig én tudom, mit mondtam – vagyis mit nem!” – zárta szavait az Ázsia Expressz egykori versenyzője.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A Fiat Bravo nem igazán rendelkezik a kategória élvonalába tartozó modellek kifinomultságával, de éppen elég jó ahhoz, hogy megállja a helyét a középkategóriás riválisok között.
A meglepetés az, hogy a viszonylag nagy kerekek és alacsony profilú gumik ellenére a Bravo futóműve határozott, mégis rugalmas, ami kifejezetten kifinomult érzetet kelt – még ha az éles kátyúk meg is zavarják a felfüggesztést, amely ilyenkor hajlamos nagyot ütni.
A Bravo merevebb karosszériája érezhető előnyöket nyújt a rugózás és a kezelhetőség terén is
Tovább fokozza a pozitív benyomást a Bravo karosszériájának meglepően merev felépítése – ez olyan robusztusságot sugall, amit ritkán tapasztalunk Fiatokban.

A vezethetőség terén hasonló a helyzet. A kormányzás egész éles, az alváz engedelmes bizonyos határig – ez a határ pedig ott húzódik, ahol a motor lelkesedése túlszárnyalja a gumik tapadását.
Eddig tehát minden rendben. Azonban a dinamikai lánc leggyengébb eleme a kormányzás. A Fiat Dualdrive elektromos rásegítést alkalmaz, amely a Sport gomb megnyomásával 30 km/h alatt feszesebb ellenállást nyújt. A Bravo ugyan pontosan irányítható, mégis marad egyfajta „puhaságérzet”, amitől nehéz megszabadulni.
A fékek az első nyomáspont után túlzottan szervósak, és utána több harapóerőt igényelnének. Bár ez nem jelent veszélyt, idővel megszokható a működésük.
Ha mindez összességében pozitívan hangzik, az nem véletlen. A Fiat Bravo elfogadható futási kényelmet és kezelhetőséget nyújt – azonban ezek az előnyök eltörpülnek a közvetlen konkurencia érdemei mellett. Az alapot az 1.4 literes, 89 lóerős benzines motor jelenti, de ezt leginkább akkor érdemes választani, ha kizárólag városban vezetünk, mert nyílt úton gyengének bizonyul. Benzinesből a 1.4 literes Multiair változat az ajánlott, amely jó menetteljesítményt, elfogadható fogyasztást és alacsony károsanyag-kibocsátást kínál.
A legfontosabb lépés, ha olcsón akarunk Fiatot venni: alkudjunk a szalonban
A három dízelmotor mindegyike korrekt választás, habár a 118 lóerős 1.6-os kizárólag automata váltóval érhető el, ami sok vásárlót elriaszthat. Aki takarékosságra hajt, annak a 1.6 Multijet 105 Eco ajánlott, amely mindössze 115 g/km CO₂-t bocsát ki, így C-kategóriás útdíjat fizet. Finom járású és sima működésű, a négyhengeres dízelek élmezőnyébe tartozik. Takarékos és ár-érték arányban is jó, egyetlen kompromisszuma a hosszabb áttételezés miatti alacsonyabb nyomaték.
Általánosságban elmondható, hogy a Bravo jó ár-érték arányt kínál, és átlagnál jobb fogyasztást produkál. Viszont az értékcsökkenés – ami sok Fiat esetében probléma – itt is gondot okozhat. Ezt azonban kompenzálni lehet alapos alkuval a vásárlás során, mivel kedvezmények általában elérhetők.
Pozitívum, hogy a Bravo stílusa, valamint a Fiat törekvése a kereskedői hálózat javítására segíthet – ahogy a minőség látható javulása is.
Ugyanakkor a múlt, és a félelmetes konkurencia hátráltató tényező lehet. Az értékvesztéstől eltekintve azonban a Bravo ígéretes autónak bizonyul.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük