Elérkezett az ítélet pillanata. A közönség nagy meglepetésére a szavazók egyértelműen kifejezték: Orbán Viktor lett „a legszebb a Fideszben”. Nem titkolta: néha retusálják a fotóit – de legtöbbek számára akkor is ő az ideál.
„Stílus, határozottság, karizma – ezeknek kell lenniük” .
EZT MUTATTA AZ INTERNETES SZAVAZÁS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hibrid egy 134 lóerős 1,2 literes turbófeltöltős benzinmotort és egy 22 lóerős villanymotort kombinál. Az elektromos motort úgy tervezték, hogy már alacsony fordulatszámon is növelje a nyomatékot, 750 és 2499 fordulat/perc között 51 Nm-t adva hozzá a nyomatékhoz. A fordulatszám-tartomány felső részén nem hozza egészen a legjobb teljesítményét, így a maximális rendszerteljesítmény mindössze 143 lóerő.
A hibrid technológia sokkal simábbá teszi az autót, mint az utóbbi évek nem hibrid Peugeot-jai, mind álló helyzetből való elinduláskor, mind megálláskor. Az elektromos motor csak az elindulás segítésére és egy kis lendületet ad a menetteljesítménynek, amikor a motor terhelés alatt van, így bár nem nyújtja a teljes elektromos élményt, meglehetősen kompetens beállítás.
A háromhengeres egység vibrációja bekapcsoláskor észrevehető, de a zajt egyébként nagyon jól elnyomják. Bár a teljesítmény megfelelő, a szerény teljesítmény miatt kissé küszködni kezd, ha az autó tele van csomagokkal vagy hét utassal.
Töltöttünk már időt az elektromos Peugeot E-5008- cal , konkrétan az alap ‘210’ modellel. Az első kerekeket egyetlen elektromos motor hajtja, amely 201 lóerőt és 345 Nm nyomatékot ad le. A teljesítményleadás simább és sokkal progresszívebb, mint néhány elektromos autóban, amelyekkel eddig találkoztunk, de még mindig elegendő erő áll rendelkezésre a 0-ról 100 km/órára 9,7 másodperc alatti gyorsuláshoz. Még nem próbáltuk ki a valamivel erősebb, 227 lóerős és 97 kWh-s verziót, de csak marginálisan gyorsabb, 9,6 másodperces gyorsulási ideje arra utal, hogy hasonlóan képes lesz, mint 73 kWh-s testvére.
A plug-in hibrid változat egy nagyobb, 1,6 literes turbófeltöltős benzinmotort kombinál egy erősebb villanymotorral és egy 21 kWh-s akkumulátorral. A rendszer teljesítménye 192 lóerő, a nyomaték pedig 350 Nm – ez elegendő ahhoz, hogy az autó 8,3 másodperc alatt gyorsuljon 0-ról 100 km/órára. A fék regenerációs beállítása azonban nem a legfinomabb rendszer, és meglehetősen észrevehető különbség lehet a motor regenerációja és a fizikai tárcsák és betétek közbelépése között.
Azt is tapasztaltuk, hogy a hibrid rendszer akadozik elinduláskor, ha elektromos hajtással próbálunk haladni, mivel a 21 lóerős villanymotornak nincs akkora ereje, hogy ezt a nagy Peugeot-t hajtsa . Inkább a benzinmotor segédeszközeként hasznos, mivel alacsony sebességnél kis teljesítménynövekedést biztosít, ami hasznos lehet a forgalomba való becsatlakozáskor. Ha a teljes elektromos élményre vágyunk, az E-5008 még jobb, sima teljesítményleadással és nagyobb kifinomultsággal.
