Szeptembertől már csak így mehetsz a szakrendelésre!

Ezen a két szakterületen túl csak olyan szakmákban nőtt 2025-re a betegvárakozási idő, amelyekben a magán- és a közellátás között éles verseny folyik a szakemberekért, mint a bőrgyógyászat, nőgyógyászat, szemészet vagy az urológia.
Összességében az általános javulás mellett továbbra is csak 3 olyan szakma van, ahol kevesebb mint két hét várakozás után lehet bejutni a rendelésre: sebészet, gyermekgyógyászat és a fül-orr-gégészet. Nyolc olyan szakma van, ahol több mint egy hónapot kell várni a sorra kerülésre: gasztroenterológia, bőrgyógyászat, ultrahang, urológia, szemészet, angiológia, kardiológia, endokrinológia.
MÓDSZEREK A BEJUTÁSRA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hivatalos listaárak 30.335 és 43.005 font között mozognak, de az Auto Express “Find A Car” szolgáltatásán keresztül akár 5.924 fontot is meg lehet spórolni, így az induló ár 25.313 fontra csökkenhet. Lízingelni már havi 278 fonttól is lehet egy Qashqai-t, használt példányokat pedig akár 12.300 fonttól is találni.

Vezetési élmény szempontjából a Qashqai kényelmes és csendes, ugyanakkor nem különösebben izgalmas vezetni, és a teljesítménye inkább megfelelő, mint lenyűgöző. Az autó 2021-es, harmadik generációs bevezetésekor 60 kg-mal könnyebb lett elődjénél, miközben merevebb és biztonságosabb is lett. Bár egy fokkal dinamikusabb az előző modellnél, a vezetési élmény még mindig nem a legélvezetesebb a kategóriában. Ugyanakkor a vásárlók többsége valószínűleg inkább értékelni fogja a kényelmet és kifinomultságot, mint a sportos karaktert.

A legtöbb változat hátul csatolt lengőkaros felfüggesztést használ, míg a csúcsmodellek 20 colos kerekekkel már fejlettebb, multilink rendszert kapnak. Az alapverziók kissé darabosan reagálnak a kisebb úthibákra, de általában kényelmesen rugóznak, míg a magasabb felszereltségű változatok jobban kezelik az úthibákat és a kátyúkat, mint sok rivális modell, és érzésre is közvetlenebbek, mint például egy Skoda Karoq. Kanyarban enyhe, de kontrollált oldaldőlés tapasztalható, a kormányzás könnyű (sport módban keményebb), nem túl érzékletes, de elég pontos, és a gyors irányváltásokat jól kezeli. A Qashqai célja, hogy biztonságos, nyugodt és könnyed vezetési élményt nyújtson – ebből a szempontból nehéz hibát találni benne.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük