Szeptembertől már csak így mehetsz a szakrendelésre!

A várakozási időket a következő időszakban javíthatja még az Egészségablak applikáción keresztüli jobb hozzáférhetőség az időpontokhoz, de a járóbeteg-szakellátási szövetség véleménye szerint ehhez a fenti technikákat is „csatasorba” kell állítani. A következő hónaptól már az applikáción keresztül a legegyszerűbb időpontot kapni a szakrendelésekre.

VIA Hitelforum

Ez is érdekelhet:

A teljesítményre térve, a kínálatban enyhe és teljes hibrid hajtásláncok szerepelnek. A belépő 1.3 literes, turbós enyhe hibrid 138 lóerőt és 240 Nm nyomatékot biztosít, és kézi váltóval 10,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Az ennél erősebb, 156 lóerős változat mindössze 700 fonttal drágább, és 9,5 másodperces gyorsulást kínál. Automata váltóval és összkerékhajtással is elérhető, utóbbiak természetesen némileg rontják a fogyasztást. A CVT váltóval ellátott modellek gyorsabban gyorsulnak (9,5 mp), de kissé lassan reagálnak alacsony sebességnél.

Az e-Power modellek 1.5 literes, háromhengeres benzinmotort használnak, amely kizárólag generátorként szolgál. Az autó hajtását egy 187 lóerős elektromos motor végzi, ami 7,9 másodperces gyorsulást tesz lehetővé. Ez a rendszer simább vezetési élményt nyújt, és jobban reagál a gázadásra, mint a hagyományos benzinmotoros autók.

Városi használatban a Qashqai könnyen manőverezhető, köszönhetően a könnyű kormányzásnak és kis fordulókörnek. A kézi váltós változat megfelelő választás a városi közlekedéshez, míg a CVT automata kissé nehézkesen indul el álló helyzetből, például egy körforgalomba való behajtásnál. A legsimább élményt az e-Power hajtáslánc nyújtja, amely szinte elektromos autóként viselkedik.

Kisebb, kanyargós utakon stabil és kiszámítható a Qashqai viselkedése. Nem sportos, de biztos úttartású, elég pontos kormányzással. A 17 vagy 18 colos kerekekkel jobb komfortérzet érhető el, mint a nagyobb, 20 colos felnik esetén. A fogyasztás tekintetében az enyhe hibrid 44,8 mpg értéket tud, míg a teljes hibrid e-Power akár 53,3 mpg-t is elérhet. Azonban a valóságban ez alacsonyabb lehet, különösen városban, ahol az e-Power rendszer teljesítménye nem mindig optimális. Dombos vidéken vagy kanyargós utakon a fogyasztás 39 mpg körül alakulhat, míg a kézi váltós enyhe hibrid hasonló körülmények között 37 mpg-t produkálhat. A fogyasztási adatok alapján az e-Power rendszer nem mindig kínál kiemelkedő előnyt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük