Szilvia elmondja: azon a napon, amikor fiával megtörtént a legrosszabb, ő épp Bence szobájában pakolta a kinőtt ruháit. Azóta is beleőrül a gondolatba, hogy amíg ott állt a polcok előtt, addig valahol már vitték el a kisfiát a hal/l felé. Utána plakátok, hírek, keresések, rendőrök, hivatalok. És a kérdés, amire nincs emberi válasz: hogyan élje túl egy anya azt, amire nincs túlélési recept? Bence névnapján jutott el oda, ahová senki sem szeretné:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy sportos autó esetében a vezetési pozíció is döntő fontosságú – az autóban igazán alacsonyra lehet ülni, miközben továbbra is élvezhetjük a SUV-okra jellemző plusz magasságot és a jó kilátást. Nem kapjuk meg a SUV-okra jellemző hagyományos, függőleges üléspozíciót sem, ami előnyös azok számára, akik sportosabb vezetési élményre vágynak. A rengeteg biztonsági felszerelés és az Alfa Romeo nagyszerű Driver Power pontszáma jó előjel a Stelvio Quadrifoglio tulajdonosai számára.
Az Alfa Romeo nagyon jól teljesített a 2023-as Driver Power tesztünkön  , és a felmérésben részt vevő 32 márka közül a lenyűgöző ötödik helyen végzett a gyártók listájának élén. A tulajdonosok dicsérték a stílust és a vezetési teljesítményt, különös tekintettel az úttartásra és a kormányzásra.
A Citroën C3 Aircross nyugodt utazási élményt és ígéretes üzemanyag-takarékosságot kínál a benzin- és dízelmotorok széles választékának köszönhetően. A rugózási kényelem is megfelelő, míg a jellegzetes belső tér rengeteg felszereltséggel és hasznos, családbarát részletekkel rendelkezik, amelyeket a 2021-es féléves frissítés még praktikusabbá tett.
A frissítés ellenére a C3 Aircross megőrizte azt a vagány megjelenést, amelyet érkezéskor nagyra értékeltünk, a fedélzeti technológiai fejlesztések pedig meggyőzőbb ajánlattá tették a C3 Aircrosst azoknak a vásárlóknak, akik egy jó családi univerzális autót keresnek. Ez nem a piacon kapható legkifinomultabb futóműalkatrész-készlet – sőt, egészen a régi Peugeot 206- ig vezethető vissza  –, de az évek során végrehajtott fejlesztések sorozata tiszteletreméltó maradt, és a C3 Aircross megvalósítása az egyik legjobb, amit eddig tapasztaltunk.
Folytatja a PF1 jól ismert tulajdonságát, hogy az útfelület időnkénti éles egyenetlenségei beszűrődnek az utastérbe, de az Aircross extra magassága által biztosított plusz rugóút miatt egy kicsit jobban teljesítettnek érződik, mint a C3 kisautó. Az 1,2 literes PureTech benzinmotor két teljesítményszinttel kapható – 109 lóerő és 205 Nm, vagy 129 lóerő és 230 Nm. Az előbbivel a kis francia SUV 10,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, míg az erősebb egység ezt az időt 9,2 másodpercre csökkenti. Az 1,5 literes BlueHDi 110 dízelmotor 109 lóerőt és 250 Nm-t ad le; ez elegendő a 10,8 másodperces 0-ról 100 km/órás gyorsuláshoz. 
A 109 lóerős benzin- és dízelmodellek végsebessége 184 km/h, míg a 129 lóerős benzinmotoros változat eléri a 190 km/h-t.
Nagyon jól ismerjük a C3 Aircross 1,2 literes turbós benzinmotorját – számos Peugeot és Citroën modellben használják.  Kellően kifinomult motor, csak 4000-es fordulatszám felett érzünk enyhén erőltetettet, de elegendő nyomatékkal rendelkezik ahhoz, hogy ezt ne kelljen túl gyakran megtenni. A 109 lóerős PureTech 110 a teljesítmény, a gazdaságosság és az ár legerősebb keverékét kínálja. 
