Szívszorító döntést hoztak Till Tamás szülei!

Üres ünnepek – vége egy végtelen reménynek
Nem kerül több plüssmackó a szekrény tetejére. Nem rejtőzik már kisautó az ágyneműtartó mélyén, sem csomagolópapírba tekert meglepetés a ruhásszekrény mögött. Huszonnégy éven át minden jeles napon megvették a remény ajándékát – a kisfiúnak, aki sosem csengetett be többé. Most először marad üres a polc, csendes a szoba. Till Tamás szülei már nem várnak tovább. Nem vesznek több plüssjátékot.
ÉS EZ MÉG SEMMI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Peugeot 207 az egyik legkelendőbb modell a kisautók (supermini) kategóriájában, és sikerét elsősorban stílusos megjelenésének, tágas belső terének, valamint a széles motor- és felszereltségválasztéknak köszönheti. A három- és ötajtós változatként is elérhető modell olyan riválisokkal versenyez, mint a Ford Fiesta, a VW Polo vagy a Renault Clio. Vezetési élményben is jól teljesít, és jóval minőségibb hatást kelt, mint az általa leváltott, sérülékeny 206-os. Bár a megbízhatósággal kapcsolatban továbbra is vannak kérdőjelek, az erős benzin- és dízelmotorok jól ötvözik a teljesítményt és a gazdaságosságot. Különösen az Oxygo kivitelek jeleskednek az alacsony károsanyag-kibocsátásban – kevesebb mint 100 g/km CO₂-kibocsátással zéró gépjárműadót vonnak maguk után. Noha az alapváltozatok felszereltsége szerény, a középkategóriás szintektől felfelé a 207 bőséges extralistával rendelkezik.

A Peugeot 207 egyik fő erőssége a könnyű vezethetőség. A kormányzás és a pedálok kezelése egyszerű, a városi forgalomban fürgén és agilisnak bizonyul. Ugyan nem olyan éles és szórakoztató vezetni, mint a Ford Fiestát, különösen országúton, de hosszabb távokon is kényelmes. A motorválaszték igen széles, ám az alap benzinesek kissé gyengének érződhetnek, és magasabb fordulatszámon zajosak. Jobb választás valamelyik dízelmotor, amelyek ugyan hidegindításkor kissé rázósak lehetnek, de haladás közben kisimulnak, jó reakciót és takarékos üzemet nyújtanak.

Árban a 207 versenyképes a szegmens többi modelljével, de mivel már egy ideje piacon van, érdemes alkudni a kereskedőnél. Ha megtehetjük, célszerű elkerülni az alap Access felszereltségű verziókat. Az Active szint már tartalmaz légkondicionálót, elektromos első ablakokat és tükröket, Bluetooth- és USB-csatlakozást, míg az Allure szinten könnyűfém keréktárcsák és tolatóradar is jár. A dízelmodellek kínálják a legalacsonyabb fenntartási költségeket, és különösen érdemes keresni az Oxygo verziókat, mivel ezek kevesebb mint 100 g/km CO₂-kibocsátással rendelkeznek, így nem kell utánuk gépjárműadót fizetni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük