Szörnyű dolog történt a Magyar mentőkkel a Parajdi sóbányában!

A mentőcsapat tagjai döbbenten szembesültek azzal, hogy a helyi döntéshozók nemcsak hogy elutasítóak voltak, hanem – elmondásuk szerint – lekezelően is bántak velük. Klára szerint nem most kellene bűnbakokat keresni – hanem évekkel ezelőtt meg kellett volna akadályozni a bajt. A bánya állapotáról ugyanis régóta lehetett tudni, hogy súlyos problémák vannak vele, de a szükséges karbantartások és fejlesztések elmaradtak – vélhetően gazdasági okok miatt.
Még ennyit sem engedtek nekik:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault Laguna Coupé érdekes példája annak, hogy a jó megjelenés nem minden. Bár formaterve sok elismerést kapott – különösen az Aston Martinra emlékeztető hátsó része miatt –, eladási számai gyengék maradtak, így a Renault 2011 végén kivonta a kínálatból. Ennek oka elsősorban a „nem prémium” márkaimázs, az unalmas belső tér és a nehéz versenyhelyzet volt olyan riválisok mellett, mint a 3-as Coupé vagy az TT.

A Laguna Coupé nemcsak szép, hanem jól is vezethető – különösen a 4Control névre hallgató négykerék-kormányzási rendszerrel felszerelt változatok. Ez az intelligens rendszer alacsony sebességnél az első kerekekkel ellentétes irányba fordítja a hátsókat, jelentősen csökkentve a fordulókört. Nagyobb tempónál a hátsó kerekek az elsőkkel azonos irányba fordulnak, ami fokozza az agilitást, a tapadást és a kanyarvételi sebességet. A kormányzás azonban lehetne közvetlenebb, és kis sebességnél az autó rugózása túlságosan feszes. A belépő szintű benzin- és dízelmodellek nem kapják meg a 4Control rendszert – azok „hagyományos” kétkerék-kormányzással rendelkeznek.

Fogyasztás, CO₂-kibocsátás és fenntartási költségek
A Renault más modelljeivel ellentétben a Laguna Coupé nem a kedvező árával csábít. Cserébe jól felszerelt, már az alapmodellek is gazdagon ellátottak. Ennek ellenére a gyenge értéktartás (csak 35–40% maradványérték) elriaszthatja a tudatos vásárlókat. A leggazdaságosabb választás a 148 lóerős, 2.0 literes dízelmotor, amely 155 g/km CO₂-t bocsát ki és 4,9 l/100 km körüli vegyes fogyasztást ígér.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük