Tajtékzik a Zámbó család!

Futótűzként terjed ugyanis az interneten az a m/ste/sé/es int/ll/ge/cia által generált dolog, amelyen Zámbó Jimmyt a Metallica zenekar frontembereként ábrázolják. „Az a baj, hogy nem tudok vele mit csinálni, nem tudok vele mit kezdeni. Szegény Jimmyt ki/st/k a sí/já/ól, ahol békésen pihen” – nyilatkozta Árpy.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Érdekes módon az MG azt állítja, hogy az architektúra 800V-os alkalmazásokra is alkalmas, és integrálható akkumulátorcserélő rendszerekkel, mint például a Nio, amelyet Németországban kezd el bevezetni. Jelenleg az MG 4 kevésbé ambiciózus, ami egy középkategóriás hatchback esetében teljesen indokolt. 400V-os rendszerre épít, és 51 kWh-s (50,8 kWh használható), 64 kWh-s (61,7 kWh használható) vagy 77 kWh-s (74,4 kWh használható) akkumulátorral működik. A legkisebb akkumulátor lítium-vas-foszfát típusú, míg a két nagyobbik nikkel-kobalt-mangán vegyületet használ.

A legtöbb változat hátsókerékhajtású, köszönhetően az egyetlen hátsó motorral, amely az alapváltozatnál 168 lóerős, a hosszú hatótávolságú változatnál 201 lóerős, míg az Extended Range verziónál 241 lóerős. Ha összkerékhajtásra van szükséged, vagy egyszerűen csak nagyon gyors gyorsulásra vágysz, akkor ott van a 429 lóerős, kétmotoros MG 4 XPower is.

Az MG 4 tervezése jelentősen inkább hatchback-szerű, mint sok crossoverre hajazó riválisé. 4287 mm-es hosszával jóval rövidebb, mint a Kia Niro EV, valamint a ID 3 és Cupra Born párosok. Legközelebbi analógiája a Renault Mégane E-Tech Electric, de a Citroën ë-C4 és a Peugeot e-2008 is ugyanazokat a vásárlókat célozza, akárcsak a Peugeot 308 és a Vauxhall Astra elektromos változatai, amikor piacra kerülnek. Ebben a zsúfolt szegmensben az MG 4-nek ki kell tűnnie, így a dizájnja jelentős eltérés a SAIC-érában készült MG modellek kicsit sablonos stílusához képest. A kis kerekek miatt az MG 4 még mindig budget autó benyomását kelti az élőben, de a nagy fényszórókkal, a markáns vonalakkal és a hátsó lámpákat, valamint a csomagtér-spoiler-t integráló bátor fekete elemmel biztosan felhívja magára a figyelmet.

Mióta az MG-t újraindították az SAIC alatt, budget márkaként pozicionálták, és vitathatatlanul nagyobb kihívás jó olcsó autó belsőt tervezni, mint amikor bőven van mozgástér, hogy minden felületet fémmel és bőrrel borítsunk. Ezt a művészetet a Dacia már mesterien elsajátította, de az MG még tanulja. Mindazonáltal az MG 4 világszerte eltér az eredeti MG 5-től.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük