A kezdeti idill után úgy tűnik, Miló Viki és Attila között egyelőre nincs meg az összhang. Amikor a páros először meglátta egymást az oltárnál, még úgy tűnt, a kezdeti szimpátia felülírhatja az esetleges problémákat. Attila oda és vissza volt Vikitől, ahogy az ökölvívó is úgy nyilatkozott férjéről, hogy kifejezetten helyes pasinak tartja.
A sales menedzserként dolgozó Attila a Blikknek azt mondta, amikor először meglátta Vikit, úgy érezte, a Jóisten küldte le hozzá az angyalkáját, és még a gyerekvállalástól sem zárkózik el.
ADÁSBA KERÜL AZ TETTLEGESSÉG? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo Group márka tagjaként a Polestar a Volvo teljes egészében acél CMA platformját választotta ehhez az autóhoz, amely a Volvo XC40 és a Volvo C40 Recharge alapját is képezi . A 2-es modellt a kínai Taizhouban gyártják a globális piacok számára, az XC40 ázsiai piacra szánt példányai mellett.
Eredetileg nem Polestarnak, hanem Volvónak tervezték, a Volvo tervezőjéből lett Polestar-vezérigazgató, Thomas Ingenlath Volvo Concept 40.2-es tanulmányautóján alapulva . A történet szerint a Polestar későbbi kulcsfontosságú vezetői csak akkor döbbentek rá, hogy véletlenül egy teljesen új autógyártó cég alapjait találták ki – egy olyan cégét, amely kizárólag fenntartható módon hajtott és gyártott, nulla kibocsátású autókat kínálna alternatív, skandináv dizájnnal. Ezt követően a Volvo többségi tulajdonosához és pénzügyi támogatójához, a kínai Zhejiang Geely Holding Grouphoz fordultak a leghomályosabb bevezetési tervekkel – és be is váltották a blöffjüket. Ami a meghajtást illeti, az autó motorspecifikációját teljesen újragondolták. Az eredeti autó mindkét tengelyén található azonos állandó mágneses szinkronmotorokat elvetették. Egy új, ugyanolyan típusú, de nagyobb teljesítményű és lényegesen nagyobb nyomatékú motor került a 2-es modell hátsó tengelyére elsődleges erőforrásként. A Standard Range modell esetében 268 lóerőt ad le, míg a Long Range Single Motor esetében 295 lóerőt, mindkét esetben pedig akár 400 Nm nyomatékot is lead, ami jóval magasabb a 100 Nm-hez képest.
A kétmotoros modell most egy második villanymotort is hozzáad az első tengelyhez – ezúttal aszinkront –, amely az együttes teljesítményt akár 469 lóerőre is növelheti, mint az előző modellnél ígérték. A csúcsnyomaték azonban 546 Nm-re emelkedik (a korábbi 502 Nm-ről) – és az új elsődleges motornak köszönhetően mostantól egy kissé hátsótengely-orientált nyomatékelosztás részeként biztosítja a motort. Eközben új szilícium-karbid inverterek biztosítják azt az áramot, amelyre mindkét új motornak szüksége van.
Az autónak van ára a saját tömeg tekintetében, de nem nagy. A 2022-ben tesztelt elsőkerék-hajtású, hosszú hatótávolságú, egymotoros Polestar 2 2037 kg-mal rontotta a mérleget; a hátsókerék-hajtású új 2078 kg-ot nyomott, 52%-os súlyelosztással hátrafelé, szemben a régi modell 55%-os előretolásával.
A Polestar 2024-es modellévű autójának dizájnfrissítései, bár aprók, mégis észrevehetők. A legfontosabb az autó első hűtőrácsát érinti, ahol egy zártabb „intelligens zóna” panel váltotta fel az előző verzió nyitottabb és hagyományosabb megjelenésű hűtőrácsát. (Itt található most az autó előre néző kamerája és középkategóriás radar-adó-vevője.) A Performance csomaggal ellátott Twin Motor autó új, kovácsolt könnyűfém keréktárcsákat kapott, hogy összhangban legyen a vállalat külső formatervezési irányvonalával