Később, a nászúton már többször egymásnak feszültek, a csütörtök esti részből pedig kiderült, hogy a friss házasok annyira összevesznek, hogy Viki elsírja magát.
„Amikor itt vagyunk, akkor ilyen vagy, mézesmázos vagy, otthon meg »menj a p*cs*ba«” – mondja Attila a rövid videóban Vikinek.
„Nem vagyok erre képes” – mondja Attila egy újabb bevágásban, a következőben pedig már az látható, ahogy Viki a könnyeivel küszködik, és arról beszél, hogy 47 éve nem találja a párját, és nem szeretné feladni. Az egyik készítő megsúgta a Rditten hogy, később sokkal durvább lesz a kapcsolatuk, tettlegesség is, melyet a kamerák is rögzítettek!
VIA Rdit/FB/Blikk
Ez is érdekelhet:
A Kona Electric-kel eddigi tapasztalataink szerint – két etapon, de még egyiken sem a mért gazdaságossági tesztútvonalunkon – 4 mpkWh körüli fogyasztást produkált, ami teljesen elfogadható egy ekkora crossover esetében. Ez normál vezetési körülmények között körülbelül 460 mérföldes hatótávolságot jelent.
Még nem volt lehetőségünk feltölteni, a tesztjeinket két rövid szakaszban végeztük, de a 102 kW- os maximális töltési teljesítménye versenyképes, ha nem is kiemelkedő ebben a kategóriában. Érdemes persze megjegyezni, hogy ez egy csúcssebesség, és valószínűleg nem olyan sebesség, amelyet a Kona Electric a végtelenségig tartani fog, különösen a töltöttségi állapot felső határa közelében. A Polestar 2 volt a vállalat második sorozatgyártású modellje, amely 2020-ban jelent meg az Egyesült Királyság útjain. Először kétmotoros, hosszú hatótávolságú, felsőkategóriás változatban mutatták be, majd egy rövidebb hatótávolságú , majd egy egymotoros változattal bővítették, végül pedig a kínálat csúcsát jelentő, limitált kiadású, teljesítmény-hangolású Polestar 2 BST Edition 270-nel .
És most, egy középkategóriás modellfrissítés részeként néhány meglehetősen merész technikai változtatást hajtottak végre az autón. Némelyik elég kiszámítható: az új nikkel-mangán-kobalt akkumulátorcsomag növeli a használható akkumulátor-kapacitást és az elektromos hatótávolságot, az új motortechnológia pedig javítja mind a teljesítményt, mind a hatékonyságot.
De vajon hány olyan autót tudsz elképzelni, amelyik élete során félúton váltott elsőkerék-hajtásról hátsókerék-hajtásra? Pontosan ezt tette tesztautónk, a Polestar 2 Long Range Single Motor, amely az első motorról a hátsókerék-hajtásra váltott – és ahogy hamarosan részletesen is kifejtjük, ennek eredményeként jelentősen megnőtt a hatótávolsága és a menethatékonysága.
Természetesen a megnövelt akkumulátor is szerepet játszik ebben. De olvass tovább, hogy megtudd, pontosan mekkora javulást jelentenek a valós vezetési körülmények között, és mit nyert még ez az érdekes alternatív elektromos jármű. A Polestar egy egyszerű modellcsalád, amelyben a Standard Range és a Long Range modellek közül választhatunk, utóbbi Dual Motor összkerékhajtású változatban is elérhető.
Minden modellhez elérhető mind a Pilot, mind a Plus csomag, az előbbi a vezetéstámogató technológiát, az utóbbi pedig különféle opcionális felszereléseket kínál. A kétmotoros modelleken pedig a Polestar Performance csomagja extra teljesítményt, ültetett felfüggesztést, manuálisan állítható Öhlins lengéscsillapítókat és megerősített fékeket kínál.