Tisza Párt eseményén történt minden!

Ahol a férfi közvetlenül a pártelnök beszéde alatt próbált rá/ám/dni. Magyar Péter oldalán osztotta meg mi is történt, amelyen látható a tá/ad/s, valamint az azt követő rendőri intézkedés.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A V12-es motor csak mérsékelten hangos, a kocsi alapértelmezett, visszafogott GT üzemmódjában indul, de nem marad sokáig ezen a szinten. Ha átkapcsolsz a sportos vezetési módok valamelyikére – először Sport, majd Sport+ –, a kocsi jelenléte széleskörűen és szó szerint nem kér bocsánatot.

Az Aston célja az volt, hogy a kocsi karakteresebb és képességesebb legyen, mint a DBS Superleggera, és ezt az első részt egy sokkal hevesebb hangzású motor segítségével éri el, amelynek vonzereje nem szenved csorbát a turbófeltöltők jelenlététől. Az autó képes mély, üvöltő hangot kiadni alacsony fordulaton, majd magasabb fordulatszámon egy vibráló, többdimenziós ordítássá alakul.

A tesztautónkban legalábbis nem neveznénk kifinomult motorhangnak, amikor keményen dolgozik – az Aston úgy tűnik, teljes mértékben elfogadta mindazt, amit a motor zaj és rezgés tekintetében adni tud, egy olyan módon, amely szokatlan a modern luxus GT-k világában, de rendkívül jellemző a Vanquish különleges teljesítménycéljaira. Bizonyosan nem szenved a hallható dráma hiányában.

És az izomereje sem marad el. A durvább vezetési módokra lesz szükség ahhoz, hogy teljes mértékben hozzáférjünk a V12-es motor hatalmas nyomatéktartalékaihoz a középső fokozatokban – és hát, mit mondjak, ezek igazán lenyűgözőek. Az autó remekül ellenáll a turbólyuknak, így a második és harmadik sebességben olyan erővel lök előre, amit egyszerűen nem is hinnéd, hogy a hátsó gumik képesek átadni. Az Aston extra dinamikai képességeinek köszönhetően azonban képesek rá. Számomra csak akkor merészkedtem teljes gázt adni harmadikban, amikor különösen bátor voltam, nemhogy másodikban (ahol inkább finoman kell taposni a pedált, nem rálépni).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük