Tisza Párt eseményén történt minden!

Magyar Péter így szól: “Az imént Körmenden akart beszéd közben rám t/ma/ni az Orbánék által fe/bu/tott egyik békeha/cos. Köszönöm a kollégák és a rendőrök szakszerű intézkedését.” Sokan állítják hogy meg is akarta ö/n/ a férfi Magyar Péter-t!

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

Még a negyedik sebességfokozat is igazán vadnak tűnik, a morgó, zúgó V12-es motor ereje továbbra is fokozódik, a 6000 rpm felett, ahelyett, hogy elcsitulna.

A Vanquish alapfelszereltségként szén-kerámia fékeket kap, amelyek erős fékerőt és elhalványulással szembeni ellenállást kínálnak, bár egy kicsit vonakodnak attól, hogy megállítsák az autót, így amikor az már megállt, erősebb pedálnyomásra van szükség, hogy ne kezdjen el előre kúszni (ez egy tipikus sajátosság a szén-kerámia fékeknél, mivel a betéteik a súrlódás révén működnek).

Ezzel párhuzamosan a Vanquish alacsony sebességnél elég kemény és közvetlen futása az osztályának mércéjéhez képest. Magasabb sebességnél azonban már folyékonyabbá válik, amikor az adaptív lengéscsillapítók lehetővé teszik a simább futást, ha engedjük, hogy puhán működjenek, de képesek megfeszíteni a rendszert, ha gyorsítunk. A különböző vezetési módok között bőséges dinamikai sokoldalúság rejlik, bár talán nem nyújtja azt a selymes finomságot, amit egyesek kereshetnek egy ilyen autóban.

Amikor éppen kanyarodsz, van egy pillanatnyi szünet a kezelhetőségi reakcióban, ami némileg az autó méretére és súlyára utal. De kétségtelen, hogy ez annak érdekében van, hogy a Vanquish stabil és egyenletes íven haladjon tovább – és az autó ezután igazán keményen is megnyomható szorosabb kanyarokban, sokkal jobb tapadással és összeszedettséggel, mint amit a hasonlóan erős Astonok általában képesek nyújtani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük