Bruttó 600 ezertől 1,3 millióig – A papi és lelkészi fizetések becslések szerint maximum bruttó 600 ezer forint körül lehetnek, míg az egyházi vezetők akár 1,288 millió forintos bruttó bért is hazavihetnek havonta. A pontos összegek rejtve maradnak, de az irány egyértelmű.
EZÉRT TITOK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 kizárólag egyféle, ötajtós, ötüléses ferdehátú karosszériával kapható – ha valami különlegesebbre vágysz, akkor a formabontó Ioniq 6 lehet az alternatíva. Háromféle hajtáslánc közül választhatunk: az Advance és Premium kivitelek hátsókerék-hajtással érhetők el, 63 vagy 84 kWh-s akkumulátorral. Az N Line szinttől felfelé csak a nagyobbik akkumulátorral (84 kWh) kínálják az autót, hátsó- vagy összkerékhajtással. A Hyundai inkább a kényelmesebb karaktert célozta meg az Ioniq 5-tel a szegmensen belül – bár van néhány apróság, amin javítani lehetne, összességében ez a beállítás több értelmet nyer, mint néhány versenytárs feszesebb, de nem jobb vezetési élményt nyújtó megoldása.
Az Ioniq 5-höz egy- vagy kétmotoros változatot választhatunk. Az egymotoros kivitelek 168 vagy 225 lóerősek, mindkettő 350 Nm maximális nyomatékot kínál. Az alacsonyabb teljesítményű modellhez a kisebb, 63 kWh-s akkumulátor jár, míg a 225 lóerős változat már a nagyobb, 84 kWh-s akkumulátort kapta meg – utóbbi a modellfrissítés során váltotta le a korábbi 77,4 kWh-s csomagot. A kínálat csúcsán az összkerékhajtású verzió áll, amely egy második első villanymotorral 321 lóerőre és 605 Nm nyomatékra növeli a teljesítményt. Ez a modell kizárólag a 84 kWh-s akkumulátorral kapható. A modellfrissítés során a hátsó motor környékére extra hangszigetelést alkalmaztak – bár a korábbi változat sem volt különösebben zajos, most még kevesebb hang szűrődik be az utastérbe. Alacsony sebességnél szinte csak a gyalogosfigyelmeztető rendszer halk zümmögése hallatszik.
A fékenergia-visszanyerés intenzitása a kormány mögötti váltófülekkel szabályozható, a teljesen szabad gurulástól az egypedálos vezetésig terjedő skálán. Ez a rendszer továbbra is az egyik legintuitívabb és legkönnyebben kezelhető a kategóriában.
Villanymotorok, gyorsulás 0–100 km/h-ra és végsebesség:
A 168 lóerős modell 8,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, ami a legtöbb felhasználónak bőven elegendő. A nagyobb akkumulátorral és 57 lóerő többlettel rendelkező, 225 lóerős verzió ezt 7,5 másodpercre csökkenti. Az összkerékhajtású, 321 lóerős kivitel mindössze 5,3 másodperc alatt teljesíti ugyanezt a távot. Minden Ioniq 5 modell végsebessége 184 km/h-ra van korlátozva.