Több ezer lesz a kenyér ára! Ekkorra várható!

Magyarországot idén is kíméletlen aszály gyötri, több tájegységben már most katasztrofális a helyzet, ami a gabonatermést is megcsapolja. Bár a szakértők szerint a búza egy részét még megmenthette az idő, más kultúráknak, például a kukoricának komoly veszteségekkel kell számolnia. És nem csak az időjárás zavarhat be: a közel-keleti konfliktusok tovább növelhetik az élelmiszerek árának bizonytalanságát és hajthatják fel a piaci árakat.
Mennyi lesz augusztus 20-ra a kenyér ára? Mutatjuk!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Elkerülhetetlen, hogy azok a vásárlók, akik ebben a piaci szegmensben keresgélnek, ne fontolnák meg a dizájnközpontú középkategóriás SUV-ket is, mint például a Cupra Formentor, a Mercedes GLA, a BMW X2 vagy akár a Range Rover Evoque. A Peugeot 408 is vastag lökhárítókat, küszöb- és kerékjárati ívburkolatokat kapott, amelyek az SUV kategóriából lehetnek ismerősek, így vizuálisan is könnyedén kapcsolódik ezekhez a modellekhez.
Egy olyan autóról van tehát szó, amelyet nehéz beskatulyázni, de papíron olyan tulajdonságokat kínál, amelyek széles vásárlói réteget szólíthatnak meg. A plug-in hibrid hajtásláncok elérhetősége – az alap, 129 lóerős, 1,2 literes háromhengeres turbós PureTech benzinmotor mellett – tovább bővíti ezt a vonzerőt. A két konnektoros hibrid változat Hybrid 180 (178 lóerő) és Hybrid 225 (222 lóerő) néven fut, és akárcsak az alap benzinmotoros változat, ezek is a Peugeot nyolcfokozatú EAT (Efficient Automatic Transmission) automata sebességváltójával érkeznek.
A felszereltségi szintek az alap Allure-tól indulnak, amelyet az Allure Premium követ, végül a csúcsot a GT változat képviseli, emellett korlátozott példányszámban elérhető egy First Edition nevű kiadás is – ahogyan azt manapság számos új modellnél látni. Az árak 31 000 és 45 000 font között mozognak, és minden modell megkapja a Peugeot i-Cockpit rendszerét, valamint az i-Connect Advanced infotainment rendszert, amely egy 10 colos központi érintőképernyőn és egy 10 colos digitális műszeregységen keresztül jelenik meg. Az élő forgalmi információkat kínáló, felhőalapú navigáció, valamint a szoftverfrissítések is elérhetők, emellett az Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitás is alapfelszereltség.

Az Allure alapfelszereltséghez 17 colos könnyűfém felnik, LED fényszórók Peugeot Smartbeam automatikus távolsági fényszóró-funkcióval, tolatókamera és hangulatvilágítás tartozik. Az Allure Premium szinthez 19 colos kerekek, „Open & Go” kulcsnélküli nyitórendszer, adaptív tempomat és számos vezetéstámogató rendszer jár.
A GT modellek dizájnelemekkel is kitűnnek, például nagy Peugeot oroszlán emblémákkal az első ajtókon, valamint 3D technológiás műszeregységgel. A Driver Sport csomag menetmódválasztót is tartalmaz (Normál, Eco és Sport, a plug-in hibrideknél pedig Hybrid és Elektromos mód is elérhető), amely a kormányzás, a gázreakció és a váltó működését szabályozza.
A 408 rengeteg technológiai funkciót kínál, belső tere pedig igazán különleges hangulatú, ezért úgy érezzük, hogy a GT felszereltségi szint megéri az extra ráfordítást, hogy valóban kiélvezhető legyen a modell tudása – valószínűleg inkább az alap benzinmotorral párosítva, mintsem a hibrid opciókkal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük