A meteorológusok szerint egy hidegfront hatására KEDD késő délutántól először az északnyugati régiókban, majd az esti és éjjeli órákban az északi és északkeleti megyékben alakulhatnak ki heves zivatarok. MUTATJUK A TŰPONTOS RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami kevésbé szerencsés, hogy a menetmódválasztó és az ülésfűtés kapcsolói elég szerencsétlen helyre, a váltó mögé kerültek – nem a legpraktikusabb megoldás.
A fedélzeti technika a Bayon egyik legerősebb pontja maradt. Ugyanolyan egyszerűen használható, mint korábban, a grafika szép, a menürendszer átgondolt, és egész jól reagál az érintésekre, például a navigáció térképének mozgatásakor. A képernyő alatti haptikus gombok szintén megkönnyítik a használatot vezetés közben.
Vannak azért apró bosszúságok is. Például a sebességkorlátozásra figyelmeztető hangjelzés kikapcsolása nem egyszerű – el kell mélyedni a menürendszerben, hogy megtaláljuk a megfelelő opciót. Emellett a telefon tükrözés sem működött zökkenőmentesen: CarPlay nem volt hajlandó csatlakozni, mivel a használt USB-C kábel nem eredeti Apple-termék volt.
Ennek ellenére a Bayon belső kialakítása alapvetően a letisztultságra és az egyszerűségre törekszik – és ezt jól is teszi. Minden ott van, ahol lennie kell, és könnyű eligazodni a funkciók között.
A hátsó ülésen a tér inkább átlagosnak mondható: a lábtér megfelelő, de a tetővonal lejtése miatt a magasabb utasok kényelme korlátozott lehet. A csomagtartó viszont bőséges: alapesetben 411 literes, ami ebben a kategóriában több mint elegendő. A hátsó ülések lehajtásával ez akár 1205 literre is bővíthető, ami már komoly csomagkapacitást jelent akár nagyobb utakhoz is.
Összességében a megújult Hyundai Bayon egy jól átgondolt, praktikus és felhasználóbarát kis szabadidő-autó, amely inkább az egyszerűségre és a megbízhatóságra épít, mint a feltűnő dizájnra vagy a technológiai hivalkodásra. Ha valaki egy kényelmes, jól felszerelt, városban is könnyen használható autót keres, akkor a Bayon egy nagyon is ésszerű választás lehet.
Joggal merül fel tehát a kérdés: vajon az új Bayon is olyan vonzó, mint elődje volt? És vajon megvan benne az a sokoldalúság, praktikusság és megfizethetőség, amivel kiemelkedhet ebben a szoros mezőnyben? Nézzük meg közelebbről!
A most frissített Bayon szakít a mild-hibrid technológiával, és visszatér a jól ismert, 1.0 literes, turbós, háromhengeres T-GDi motorhoz, amit az i20-as városi kisautóból is ismerhetünk. Ez manapság szokatlan döntés, hiszen a legtöbb gyártó minden erejével azon van, hogy csökkentse az emissziót és elektrifikálja a modelljeit. A Bayon azonban más utat választott: egyszerű, hagyományos belső égésű motorral próbál kedvezni azoknak a vásárlóknak, akiknek a hibrid vagy elektromos technika nem fontos – vagy épp túlságosan drága.