A viharokat viharos, 60–90 km/órás széllökések, esetenként még erősebb szélrohamok (>90 km/h), jégeső (1–2 cm átmérő) és kiadós csapadék (10–20 mm) kísérheti. Szerda reggel is számítani lehet zivatarokra, főként az északkeleti területeken, míg a késő délutáni órákban a délnyugati és nyugati vidékeken is kialakulhatnak helyi viharok.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
Ez a kis motor 99 lóerőt kínál, összkerékhajtás nem elérhető hozzá, így erősen érződik, hogy inkább a kisautók iránt érdeklődők felé szeretné pozicionálni magát a modell. Bár a gázreakció nem a legélénkebb, és néhol egyenetlen a teljesítményleadás, a motor karaktere összességében mégis kellemes – ha megszokjuk, hogy magasabb fordulatszámon érzi jól magát. A turbólyukak miatt kicsit lustának hat alacsony fordulaton, és a hangja is meglehetősen harsány, különösen, ha kihúzatjuk. Ennek ellenére a mélyebb, morgós motorhang sportosabb karaktert kölcsönöz az autónak, és a kézi váltó is nagyon kellemes meglepetés: pontos, feszes, és élvezet vele kapcsolgatni, főleg városi környezetben. Érzetre sokkal visszajelzést ad, mint például a Kia Stonic félautomata IMT váltója.
A teljesítmény a legtöbb helyzetben bőven elegendő: városban dinamikusan mozoghatunk vele, de még autópályán is elég a lendület az előzésekhez. A Bayon vezethetősége elsősorban a kényelemről és az egyszerű, stresszmentes közlekedésről szól – és ezt a célt többnyire teljesíti is.
A futóműve meglepően feszes, keményebb, mint amit elsőre várnánk, és ez részben tudatos döntés lehetett a Hyundai részéről, hogy a modell ne csak kényelmes, de valamelyest élvezetes is legyen kanyarokban. A karosszéria dőlése jól kontrollált marad, még tempósabb fordulókban is. Városi tempónál azonban kissé zötyögős lehet az utazás, különösen rossz minőségű utakon, ahol nem tudja mindig kisimítani az úthibákat. Az úttartás ugyanakkor stabil, és bár a tapadás nem kiemelkedő, az autó biztonságérzetet nyújt. Az irányíthatóság már nem ennyire dicséretes: a kormány túl könnyű és nem ad sok visszajelzést, különösen középállásban tűnik kicsit „élettelennek”, ami elvesz az élményből. Mindezek ellenére nem olyan túlzottan szervós és steril, mint sok más hasonló kategóriájú modell.
Összességében a Bayon vezetési élménye kielégítő. Nem olyan játékos, mint a Ford Puma, és nem olyan sima az utazás, mint a T-Cross esetében, de ha figyelembe vesszük az árát és a célközönséget, akkor egy korrekt és megbízható választás.