Több mint 250 utas volt a vonaton

A szerelvény a Záhonyból induló, K//ev-Debrecen-Budapest útvonalon közlekedő éjszakai járat volt, amely éjjel 00:57-kor hagyta el az egyik állomást. A tragikus baleset nem sokkal később, Nyíregyházán, a Bethlen Gábor utcai felüljáró közelében történt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Van ‘B’ mód is, amely erősebb regeneratív fékezést biztosít gázelvételkor. Egyébként minden üzemmódban van valamennyi visszatáplálás, de ezt nem lehet kézzel szabályozni. Nincs teljesen szabadon gurulós mód („coast”), és nincs igazi „egy pedálos” vezetési élmény sem, amit sok EV-vásárló keresne.

A fékpedál hangolása alapvetően rendben van, de erősebb fékezéseknél érezhető némi akadozás a fékerő felépítésében, mintha a villanymotor regeneratív fékje egy pillanatot késne a bekapcsolással.

A tesztautó 18 colos felniket és 55-ös profilú Goodyear abroncsokat kapott. Ezek téli, enyhe körülmények között is jó tapadást biztosítottak, miközben nem rontották észrevehetően a fogyasztást vagy a hatótávot.

A DS márkáról tudjuk, hogy fő célja a kényelmes rugózás, kifinomultság és könnyű vezethetőség – ezek a fő erősségei a jelenlegi modelljeiknek. De amikor kis elektromos autókról van szó, ezeket az előnyöket nehéz igazán megmutatni – főleg anélkül, hogy az autó ára ne legyen kb. 50%-kal magasabb a versenytársaknál, mint például a Lexus RZ esetében.

Talán ezért van az, hogy a DS 3 E-Tense komfort iránti elkötelezettsége inkább egyfajta jelzés, mint valódi, mindenáron megvalósított cél. Az autó valóban lágyabban rugózik, mint sok más kis elektromos modell, és elég hosszú a rugóútja ahhoz, hogy országúton kényelmes és puha legyen – nem idegesítően kemény vagy műsportos.

Viszont ennek ellenére a rugózás nem különösebben fényűző vagy elszigetelt. Az utastérben hallani az úthangot, ahogy az a legtöbb versenytársnál is megszokott, és a kisebb úthibákat vagy bukkanókat is érezni lehet – ezek könnyen áthatolnak a futóművön.

A kormányzás közepesen könnyű, pontos, a karosszéria mozgása jól kontrollált, így az autó kanyarban is jól viselkedik. Kis mérete miatt városban kifejezetten könnyen mozgatható. A tapadás megbízható, és oldalirányban sem dől jobban a karosszéria, mint egy átlagos elektromos ferdehátú esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük