A szokatlan performansz hamar felkeltette a figyelmet, és valaki értesítette a mentőket, akik rövid időn belül a helyszínre érkeztek. Ekkorra már egyértelművé vált, hogy a férfi önk*vületi állapotban van, viselkedése kiszámíthatatlanná vált, és fennállt a veszélye annak, hogy kárt tesz önm*gában vagy másokban. A mentőegység rutinos tagjai nyugodt, empatikus hozzáállással próbálták megnyugtatni a zavart fiatalt, aki fokozatosan kezdett visszatérni a valósághoz. A rögtönzött közönség eközben tapsviharral és ovációval honorálta a férfi szokatlan előadását – egyszerre értékelve a humort és aggodalommal figyelve a helyzet alakulását.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Elnevezték, te bolond! Ezt a Partridgizmust eredetileg a Rover 100-ra használták, de most arra szolgál, hogy elmagyarázzuk az új Volvo EX40-et.
Valójában az EX40 szinte mechanikailag megegyezik a Volvo XC40 elektromos verziójával, az XC40 Recharge-zsal.
A névváltoztatás célja, hogy a Volvo elektromos SUV-kínálatához illeszkedjen. Most az EX30 kompakt crossover fölött és az EX90 hétüléses SUV alatt helyezkedik el.
A „Recharge” feliratot eltávolították; az XC40 elnevezés megmarad, de csak a benzinmotoros modelleknél.
Ettől eltekintve, ezen a prémium érzésű SUV-n keveset változtattak – de, ahogy később látni fogjuk, ez nem is rossz dolog.
A fém alatt az EX40 hatékonyabb akkumulátor-rendszert kapott. A választék egy egymotoros, hátsókerék-hajtású verzióval indul, 66 kWh kapacitású akkumulátorral és 295 mérföldes hatótávval.
Az Extended Range modell nagyobb, 79 kWh akkumulátorral rendelkezik, így 340 mérföldes hatótávot kínál.
Az intenzíven erős Twin Motor szintén a nagyobb, 79 kWh akkumulátort használja, de a Performance Pack és a második motor révén négykerék-hajtással is rendelkezik. A csúcsmodell 323 mérföldes hatótávot kínál, és egy szemtelenül erős 436 lóerős teljesítményt ad.