Tombolt a boltban Kasszás Erzsi’- mentő vitte el!

A férfi végül elismerte, hogy tud*tmód*sító szert fogyasztott, amely nagy valószínűséggel felelős volt a viselkedéséért. A kezdeti eufóriát gyorsan szorongás és p*nikr*ham váltotta fel, ami tovább nehezítette az ellátását. A mentők hosszú beszélgetés után tudták csak meggyőzni arról, hogy elfogadja a szükséges orvosi segítséget. Az eset végül rendőri kísérettel zárult: a férfit a helyszíni ellátás után t*xik*lógiai osztályra szállították. Minden érintett abban bízik, hogy a fiatalember mihamarabb felépül és tanul a történtekből.

VIA OMSZ FB: TÁNCOLT ÉS ÉNEKELT A KÖZÉRTBEN ״KASSZÁS ERZSI״. MENTŐK VETTÉK KEZELÉSBE.

Ez is érdekelhet:

Az EX40 továbbra is a Geely Compact Modular Architecture (CMA) platformjára épül, amelyet számos más modell is használ, leginkább a Polestar 2. Ennek a modellezett változatnak az egyetlen vizuális különbsége az XC40 Recharge és az EX40 között a hátsó embléma.
A Black Edition hamarosan elérhető lehet az Egyesült Királyságban, amely fekete emblémát, fekete kerekeket és a Performance Pack-et kínál—bár ezek a funkciók valószínűleg külön is választhatóak lesznek.
Mint korábban, a hátsókerék-meghajtású modellek szinkronizált elrendezést használnak az első motorhoz, míg a 4WD változatok kettős motoros rendszert alkalmaznak, amelyben egy hatékonyabb aszinkron első meghajtómotor található. És igen, az EX40 belső tere pontosan ugyanaz, mint az előző XC40 Recharge-é, ami pozitívum. Ez elkerüli a túl minimalista, kéz nélküli megközelítést, mint amilyen az EX30 és EX40 modelleknél is megfigyelhető.

Nincs gyújtás- vagy indítógomb – egyszerűen beül az autóba, válassza a vezetési módot, és indulhat is. A fizikai vezérlők továbbra is megtalálhatók, beleértve az on/off gombokat, a hangerő-szabályozó gombokat és a kormánykeréken található gombokat a fő funkciók gyors eléréséhez. Tesztautónk 9,0 colos, függőleges orientációjú infotainment érintőképernyővel rendelkezett, amelyet egy 12,3 colos digitális műszeregység egészített ki. Mindkét kijelző éles és tiszta, és a Volvo Google-alapú kezelőfelülete továbbra is az egyik legjobb.
Érdemes megjegyezni, hogy egyes Google-funkciók, például a Assistant, a Maps és a PlayStore, csak négy évig ingyenesek—utána fizetni kell a további használatért.
Összességében az EX40 belső tere jól működik, de kezd elavulni, ha összehasonlítjuk újabb riválisokkal. Az Ioniq 5 például szinte futurisztikusnak tűnik hozzá képest.
A vezetői kényelem terén az EX40 jól teljesít. A magas üléspozíció kiváló látást biztosít, az ülések pedig sokféle állítást kínálnak, beleértve az ágyéktámaszt is. Közepes Plus felszereltségű modellünk jól felszerelt, alapáron tartalmazza a vezeték nélküli telefon töltést, a fűthető üléseket és a tolatókamerát. Ezen kívül levegőtisztítót, adaptív tempomatot, 19 colos kerekeket és kulcs nélküli belépést is kínál.
A hátsó tér egy kicsit szűkös, de nem kényelmetlen. A USB-C töltőportok jó kiegészítők, és a Plus változat az hátsó fűthető üléseket is tartalmazza, ami ebben a kategóriában luxusnak számít.
A 452 literes csomagtér kisebb, mint néhány riválisnál (például a Model Y csomagtartója jelentősen nagyobb), de az EX40 rendelkezik egy kis frunkkal is, amely extra tárolóhelyet biztosít, elsősorban a töltőkábelek számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük