Totális átverés a boltokban! ERRE FIGYELJEN!

A gyártók igyekeznek úgy csökkenteni a kiszereléseket, hogy az ne tűnjön fel első pillantásra. Friss vizsgálatok szerint az alábbi termékkategóriákban figyelhető meg jelentős méretcsökkenés:
Kávé – Néhány instant kávé kiszerelése 200 g-ról 180 g-ra csökkent, miközben az ár változatlan maradt.
WC-papír és papírtörlő – A csomagolás ugyanakkora, de a tekercseken kevesebb réteg és rövidebb papírszalag található.
Fogkrém – Több márka 100 ml helyett már csak 90 ml-es tubusokat kínál, ugyanazon az áron.
Müzlik és gabonapelyhek – A korábbi 500 g-os dobozok helyett sok esetben már csak 450 g-os változatokat találunk.
Mosogatószer – A megszokott 1 literes flakonok helyett egyre több helyen csak 850 ml-es kiszerelések érhetők el.
Ez áll a háttérben:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mielőtt elindulnál a 600e-vel, három vezetési mód közül választhatsz, amelyek a 500e tulajdonosainak már ismerősek lehetnek: Scorpion Track, Scorpion Street és Turismo. A 600e-ben azonban a Turismo mód 93 mérföld/órás (150 km/h) maximális sebességre és 187 lóerőre korlátozza a teljesítményt a hatótáv növelése érdekében. A Scorpion Street és Track módok teljesen felszabadítják a 237 lóerőt és a 120 mérföld/órás (193 km/h) végsebességet, miközben a kormányzást is súlyozottabbá teszik.
Kanyargós utakon a Scorpion Track mód kínálja a legjobb egyensúlyt a hatékony teljesítményleadás, az éles, de fokozatos kormányzás, valamint a stabil, mégsem rázós rugózás között. Városban pedig a Turismo mód lágyabb gázreakciója és könnyebb kormányzása miatt érdemes inkább ebben maradni.
A 600e teljesítményleadása eltér a 500e karakterétől: nem azonnali nyomatéklöketet ad, hanem fokozatosan építi fel a sebességet. Összességében határozott és dinamikus gyorsulást biztosít, így elég fürgének érződik a legtöbb helyzetben, de nem kelti azt az érzést, hogy hirtelen és ijesztően robbanna előre.

A Scorpionissima változat 39 lóerővel többet kínál, és valamivel gyorsabban éri el a 100 km/h-t. Ez leginkább versenypályán vagy tempós vidéki utakon érezhető, de mivel a maximális nyomaték azonos a normál változatéval, hétköznapi használatban nem lesz jelentős a különbség.
A fékrendszert a brit Alcon fejlesztette, és bőven elég mindkét hajtáslánc teljesítményéhez. Az első tengelyen négydugattyús féknyergeket és 380 mm-es tárcsákat találunk, hátul pedig 276 mm-es féktárcsák dolgoznak.
Normál vezetés közben, ha a pedálút legfeljebb 40%-át használod ki, a fékek jól adagolhatók és progresszívek, különösen nagyobb sebességről lassítva. Mivel erőteljes fékezésnél is jól tartják magukat, nagy biztonságérzetet adnak.
Viszont extrém igénybevétel esetén – például versenypályán vagy ismételt nagysebességű fékezéseknél – a pedál visszajelzése elmosódottá válik, és nehezebb pontosan érezni, mennyire kell lenyomni a megfelelő lassulás eléréséhez.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük