Totális átverés a boltokban! ERRE FIGYELJEN!

A gyártók a növekvő költségekre és a gazdasági helyzetre hivatkozva alkalmazzák ezt a módszert. Ahelyett, hogy nyíltan árat emelnének, inkább a termék mennyiségét csökkentik, miközben a csomagolás alig változik – így a vásárlók gyakran nem is veszik észre a különbséget.
Hogyan kerülheted el a megtévesztést?
Figyeld a pontos kiszerelést! Ellenőrizd a gramm- vagy milliliterértéket, ne hagyd, hogy a megszokott csomagolás becsapjon!
Számolj utána! Az egységár összehasonlítása segít eldönteni, melyik termék éri meg jobban.
Vizsgálj meg több márkát! Egy kevésbé ismert gyártó gyakran kedvezőbb ajánlatot kínálhat.
Tájékozódj! Fogyasztóvédelmi oldalak gyakran figyelmeztetnek a zsugorodó termékekre.
Mivel ez a tendencia nem tűnik el egyhamar, a tudatos vásárlás elengedhetetlen. Ne hagyd, hogy észrevétlenül kevesebbet kapj a pénzedért!

Ez is érdekelhet:

A regeneratív fékezés nem olyan erőteljes és azonnali, mint az 500e-ben, így a vezetési élmény természetesebb, ami megkönnyíti a benzines hot hatch-ekből érkezők számára az átállást az elektromos autókra.
Bár egypedálos vezetésre nincs lehetőség, a fokozatos lassulás miatt a 600e városban és technikás, kanyargós utakon is kényelmesen kezelhető.
Az új Abarth 600e bizonyítja, hogy még egy olyan márka sem kerülheti el az elektromos crossoverek világát, amelyet eddig kis, harcias Fiat 500-alapú városi autókkal azonosítottunk.
Ez a belépő a rendkívül telített piacra lehetőséget adott az Abarth számára, hogy új szintre emelje a teljesítményt, és bebizonyítsa, hogy az ilyen autók még mindig lehetnek élvezetes, sportos gépek.
Ennek érdekében a 600e egy teljesen új platformot kapott, motorsportból származó villanymotort, egyedi fejlesztésű Michelin abroncsokat, mechanikus önzáró differenciálművet, valamint az Abarth történetének eddigi legerősebb hajtásláncát.

Erre mind szüksége is lesz, ha eséllyel akar szembeszállni a konkurenciával. Elektromos ellenfelei, mint az Alfa Romeo Junior Veloce, az MG 4 XPower és a Volkswagen ID.3 GTX, valamint a benzinmotoros Ford Puma ST, mind saját erősségekkel rendelkeznek – legyen szó kiemelkedő menetdinamikáról, nagy teljesítményről kedvező áron, vagy mindennapi használhatóságról.
Hol helyezkedik el ebben a mezőnyben a 600e? Valóban az a pályaorientált teljesítménygép, amilyennek az Abarth ígéri, vagy csupán egy rikító zöld, rosszul összepakolt Stellantis-alkatrészhalmaz? Derítsük ki!
A 600e kétféle kivitelben érhető el: **Turismo** és **Scorpionissima**.
A **Turismo** változat egy 237 lóerős, első tengelyre szerelt, külön gerjesztésű elektromotort használ, amelyet házon belül fejlesztettek. Ehhez egy 54 kWh-s akkumulátor csatlakozik, amely 333 km-es hatótávot biztosít.
A **Scorpionissima** egy limitált széria, amelyből 1949 darabot gyártanak az Abarth alapítási évére utalva. Ez az Alfa Romeo Junior Veloce 276 lóerős motorját kapja, így a 0-100 km/h-s gyorsulása 6,2 másodpercről 5,9-re csökken.
Ez a verzió tartalmazza az Abarth 500e-ből már ismert hanggenerátort is, amely belső égésű motor hangját imitálja.
Mivel várhatóan a **Turismo** lesz a népszerűbb modell, a teszt erre a változat
Minden 600e modell 20 colos könnyűfém felniket és agresszívabb karosszériacsomagot kap. Belül egy **10,25 colos** infotainment rendszer, egy **7,0 colos** digitális műszeregység, valamint **Apple CarPlay és Android Auto** támogatás található. Az autó hangvezérlését egy beépített **ChatGPT-alapú asszisztens** is segíti.
A Scorpionissima alapfelszereltségként tartalmazza az Abarth saját navigációs rendszerét, míg a Turismo esetében ez opcionális.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük