Büszkén pózoltak a kameráknak, a róluk készült felvételek pedig pillanatok alatt felkerültek az internetre. Tóth Gabit gyakran éri kritika, de ha politikai eseményen mutatkozik, a kommentelők különösen éles hangot ütnek meg. Most is rengeteg bántó, személyeskedő megjegyzés érkezett rá, amelyeknek semmi keresnivalójuk nem lenne egy véleménykülönbségről szóló vitában.
Az énekesnő ezúttal ráadásul teljesen megújult külsővel tűnt fel – így reagáltak erre a netezők:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez azonban még mindig lassabb, mint a legtöbb riválisé, ahogy a sebességfokozatban nyújtott teljesítmény is. A Toyota Aygo X 29,2 másodperces 48 km/h-s gyorsulási ideje negyedik sebességfokozatban pontosan megegyezik a régi Aygóéval, és lassabb, mint az 1,2 literes Hyundai i10 -é.
Az 1,0 literes, háromhengeres motornak nincs elég nyomatéka az alsó fordulatszámon, és elég magas fordulatszámra van szüksége ahhoz, hogy lefulladás nélkül beinduljon. Az sem segít, hogy a kuplung meglehetősen homályos és magas a harapópontja.
Utána azonban erőteljesen eléri a 6500-as fordulatszám-határt a jellegzetes háromhengeres morgással, és az Aygo X képes túl sok stressz nélkül tartani a 110 km/órás autópályás sebességet.
A sebességváltó rángatózó működésével és a szűk kapujával, ami megnehezítette a második-harmadik fokozat közötti váltást, ugyan ártott az Aygo X 0-ról 100 km/órás gyorsulásának, de normál használatban, közúton valójában élvezet.
Amíg nem próbálod elsietni a váltást, a rövid útszakasz és a mechanikus érzet enyhíti a lassú teljesítményt. A 71 lóerő folyamatos fenntartása sok sebességváltást igényel, de legalább ez a része nem megerőltető. A tökéletesen elhelyezett pedálok kellemes bónuszt jelentenek.
Az is segít, hogy az áttételek egyenletesen vannak elosztva, és nem hagynak hatalmas rést a második és a harmadik fokozat között. Összességében azonban a váltónak még egy kicsit rövidebbnek kellene lennie, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a szerény teljesítményből.
A Toyota kínál automata váltós opciót is, CVT formájában. A kétpedálos változat állítólag 0,1 másodperccel csökkenti a 0-ról 100 km/órára gyorsulás idejét, de mi a manuális váltó plusz vezérlését részesítenénk előnyben a teljesítménybeli marginális javulás helyett.
Az Aygo X-nek egy kicsit tovább tartott megállni, mint az i10-nek, de a 110 km/órás sebességről 45,6 méteres fékezés még mindig jó eredmény, és megelőzi a legtöbb tesztelt riválisunkat. Úton a pedál is szépen progresszív.